عینک آفتابی ترند 2022
عینک آفتابی

با 13 مدل عینک آفتابی ترند 2022 زنانه و مردانه آشنا شوید

با زیباترین مدل های جدید عینک آفتابی ترند 2022 آشنا شوید. خوشبختانه ترند های امسال دارای تنوع زیادی می باشند که هر نوع سلیقه ای را پوشش می دهند. در این مقاله از کومولایف 13 ترند عینک آفتابی 2022 را مشاهده نمایید و از آنها ایده بگیرید.

انتخاب عینک آفتابی مناسب

متخصصین چهره شناسی توصیه می‌کنند که در هنگام خرید عینک آفتابی لازم است گزینه‌ای را انتخاب کنید که بتواند ویژگی‌های موجود در چهره شما را متعادل کند. به عنوان مثال فردی که گونه‌های برجسته و خط فک مشخص دارد، بهتر است از انواع فریم گرد استفاده کند تا در کنار حالت زاویه‌دار صورت خود عینک گرد بتواند تعادل مناسبی را در او ایجاد کند.

عینک چند ضلعی - عینک آفتابی ترند 2022

در مقابل افرادی که گونه‌های برجسته دارند افرادی هستند که فرم صورت بیضی شکل یا گرد دارند. این دسته از افراد می‌توانند برای متعادل کردن فرم صورت خود از فریم مربع یا مستطیل شکل استفاده کنند تا باعث ایجاد خطای دید و زاویه دار دیده شدن صورت خود شوند. در یک مقاله نحوه انتخاب عینک آفتابی مناسب فرم صورت را به شما یاد دادیم.

انواع مدل های عینک آفتابی ترند 2022

عینک آفتابی ترند 2022 پاستلی

چند سال است که رنگ‌های پاستلی جایگاه خوبی را در دنیای مد و فشن به خود اختصاص داده‌اند، به طوری که لباس‌های مختلفی در هر فصل از سال با این رنگ طراحی و تولید می‌شوند. همچنین این رنگ در انواع اکسسوری‌ها مانند کیف و کفش هم به چشم می‌خورد؛ اما امسال نوبت به عینک آفتابی پاستلی رسیده است تا نمادی است از سال ۲۰۲۲ باشد.

3 روش تشخیص عینک آفتابی پلاریزه و دلایل اهمیت آن

عینک آفتابی پاستلی - عینک آفتابی ترند 2022

سوالی که در این بخش مطرح می شود این است که چه رنگی از رنگ‌های پاستلی با رنگ پوست من سازگاری دارند و باعث بهتر دیده شدن ظاهر من خواهند شد؟ اگر رنگ مو و پوست شما روشن است، می‌توانید از انواع رنگ‌های پاستلی مانند صورتی ملایم، آبی کمرنگ، سبزهای روشن مانند نعنایی کمرنگ استفاده کنید.

عینک پاستلی - عینک آفتابی ترند 2022

در مقابل افرادی که رنگ پوست آنها تیره و سبزه است امکان انتخاب بیشتری دارند و علاوه بر رنگ‌های نام برده شده می‌توانند از انواع رنگ‌های پاستلی زرد و بنفش ملایم هم استفاده کنند.

عینک آفتابی با فریم شفاف

در لیست بعدی ما عینک های آفتابی با فریم شفاف که ترند سال 2022 هستند را به شما معرفی می کنیم که آن ها بسیار ساده به نظر می رسند.

عینک آفتابی فرم شیشه ای - عینک آفتابی ترند 2022

برای اینکه شما بتوانید ظاهری تمیز و شیک داشته باشید، بهتر است از عینک آفتابی با فریم شفاف استفاده کنید.

با این اکسسوری های ظریف شما می توانید بر هنر مینیمال مد مسلط شوید. این عینک ها در رنگ های قاب روشن نیز موجود هستند.

عینک آفتابی چندضلعی

به نظر می‌رسد مدل‌های چند ضلعی عینک آفتابی تا مدت‌ها محبوب و ماندگار هستند. این مدل که تابستان 2021 نیز بسیار پرطرفدار بود، تابستان 2022 نیز سلطان خیابان‌ها خواهد بود.

عینک آفتابی چند ضلعی - عینک آفتابی ترند 2022

البته Slim Shades تفاوت‌های جزئی با نسخه های سال قبل دارد. عینک آفتابی مستطیل چند ضلعی هرگز از مد روز خارج نمی‌شود و امسال با رنگ‌های قرمز، آبی یا سبز نیز وارد بازار خواهد شد.

عینک آفتابی بزرگ

دهه ۷۰ میلادی یکی از دهه‌های بسیار تاثیرگذار در صنعت فشن و مد است و هر آنچه که در این سال‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت به صورت چرخشی در دوره‌های مختلف مورد توجه افراد قرار گرفته است. یکی از این موارد ترندهای عینک آفتابی در دهه ۷۰ است که در این دوره افراد از عینک هایی با فریم بسیار بزرگ استفاده می‌کردند.

عینک آفتابی مناسب پاییز باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟

عینک آفتابی بزرگ - عینک آفتابی ترند 2022

در سال ۲۰۲۲ هم شاهد استفاده از عینک‌های سایز بزرگ هستیم. تنها کافی است در انتخاب این عینک‌ها توجه داشته باشید که وزن آن‌ها سبک باشد و فریم آن‌ها بیشتر به حالت دایره نزدیک باشد. تا علاوه بر لباس‌های خود بتوانید در اکسسوری‌های روزانه مانند عینک آفتابی هم ترند سال جدید را دنبال کرده باشید.

عینک آفتابی ترند 2022 گرادیان

اغلب افراد با نام این عینک آفتابی آشنا نیستند؛ اما بارها آن را در عینک فروشی‌ها مشاهده کرده‌اند. عینک آفتابی گرادیان به آن دسته از عینک آفتابی‌ها گفته می‌شود که لنز آن‌ها به صورت سایه روشن باشد. این مدل از انواع عینک آفتابی گزینه بسیار مناسبی جهت استفاده در فصل زمستان است.

عینک آفتابی گرادیان - عینک آفتابی ترند 2022

تنوع مختلفی در انواع عینک‌های آفتابی گرادیان وجود دارد به طوری که آن‌ها با رنگ‌های مختلف مانند انواع رنگ‌های قرمز، صورتی، بنفش و … قابل تهیه هستند و تنها کافی است با در نظر گرفتن رنگ پوست خود گزینه مناسب را انتخاب کنید.

عینک آفتابی گرادیان با لنز صورتی و قهوه‌ای برای افرادی مناسب است که رنگ پوست آن‌ها سرد باشد. در مقابل استفاده از رنگ‌های سبز و آبی برای پوست‌های دارای تناژ رنگی گرم مناسب خواهد بود.

عینک آفتابی ترند 2022 با فرم ضخیم

عینک آفتابی فرم ضخیم - عینک آفتابی ترند 2022

یکی دیگر از ترند های عینک آفتابی ترند 2022 عینک هایی با فرم ضخیم و مخصوصا تیره رنگ هستند. این مدل عینک ها هم برای آقایان و هم خانم ها کاربرد دارند، از این رو هر دو دسته به شدت از آن استقبال می کنند. این سبک عینک برای صورت های گرد و بیضی کاربرد دارد.

آشنایی با کاربرد رنگ های عینک آفتابی ؛ بهترین رنگ کدام است ؟

عینک آفتابی مشکی

در تضاد کامل با عینک آفتابی سفید، عینک آفتابی مشکلی یکی از ترندهای عینک سال ۲۰۲۲ است. شاید عینک آفتابی سیاه مثل عینک نئون یا سفید سر و صدا نکند، اما آهسته و پیوسته و البته با قدرت کار خودش را می‌کند. عینک آفتابی سیاه با استایل سراسر مشکلی جذابیت و در عین حال مرموزی خاصی به شما می‌دهد.

عینک آفتابی مشکی - عینک آفتابی ترند 2022

عینک آفتابی سیاه همیشه یکی از محبوب‌ترین‌های بازار این محصول است؛ چراکه با هر رنگ پوست، شکل صورت، مدل مو و حتی سبک لباس پوشیدنی سازگاری دارد.

عینک آفتابی ترند 2022 سفید

در کنار عینک آفتابی پاستلی یکی دیگر از انواع عینک آفتابی که می توانید به کلکسیون امسال خود اضافه کنید، عینک آفتابی سفید است.

عینک آفتابی فرم سفید - عینک آفتابی ترند 2022

بسیاری از ما تصور می‌کنیم که لباس‌ها و اکسسوری‌های سفید تنها مناسب تابستان هستند؛ اما با این حال شما می‌توانید از عینک آفتابی سفید در تمام طول سال استفاده کنید.

عینک آفتابی سفید - عینک آفتابی ترند 2022

استفاده از رنگ روشن در فریم عینک آفتابی به ظاهر شما کمک می‌کند تا از حالت کسل کننده خارج شود. در نظر داشته باشید که لازم است برای خرید این عینک انواع فریم ضخیم و لنزهای تیره را انتخاب کنید.

عینک آفتابی ترند 2022 گربه‌ ای

شکل فریم عینک‌ آفتابی گربه‌ ای تقریباً در صورت استفاده برای مدل‌های مختلف صورت ظاهر جذابی را به وجود می آورد. یکی دیگر از ترندهای عینک آفتابی در سال ۲۰۲۲ انواع عینک‌ گربه‌ای است. این سبک از عینک سال‌های مختلف است که مورد توجه طراحان مد قرار می‌گیرد و از جمله مدل‌های محبوب برای خانم هاست.

عینک آفتابی مناسب بینی کوچک باید دارای این ویژگی ها باشد

عینک آفتابی گربه ای - عینک آفتابی ترند 2022

در هنگام خرید عینک های آفتابی گربه ای به این نکته توجه داشته باشید که هرچقدر لبه‌های آن کشیده‌تر باشد باعث پرتر دیده شدن صورت شما خواهد شد.

عینک آفتابی ترند 2022 گرد

عینک های گرد به این زودی ما را ترک نمی کنند. عینک های گرد را شما می توانید با لنزهای رنگی به روز رسانی کنید تا از تابستان 2022 نهایت لذت را ببرید.

عینک آفتابی گرد - عینک آفتابی ترند 2022

بهتر است از تزئینات بسیاری استفاده کنید تا آن ها گران قیمت به نظر برسند.

عینک آفتابی ترند 2022 با فرم رنگی

یکی دیگر از محبوب ترین عینک های آفتابی ترند 2022 عینک هایی با فرم رنگی می باشد. این عینک ها خصوصا در بین جوانان و نوجوانان بسیار پرطرفدار است. این سبک عینک شخصیت جسور و ریسک پذیر شما را به نمایش می گذارد.

عینک آفتابی فرم رنگی - عینک آفتابی ترند 2022

عینک آفتابی خلبانی

بدون شک خرید یک عینک خلبانی همیشه گزینه مناسبی برای فرم‌های مختلف صورت است. انواع عینک‌های خلبانی در اوایل قرن بیستم جهت کمک به محافظت از چشم خلبان‌ها در مقابل تابش مستقیم نور خورشید مورد استفاده قرار می‌گیرفت؛ اما امروزه این سبک از انواع عینک‌ آفتابی، جایگاه به خصوصی را در زندگی روزمره افراد به خود اختصاص می‌دهند.

ریبن - عینک آفتابی ترند 2022

به طوری که با انواع رنگ‌های مختلف به تولید می‌رسند و شما تنها کافی است رنگ مورد نظر خود را خریداری کنید. ضخامت فریم عینک خلبانی متفاوت است که در بین آن‌ها انواع فریم ضخیم برای استفاده، راحت‌تر از فریم‌های نازک و سیمی شکل هستند.

عینک آفتابی خلبانی زنانه - عینک آفتابی ترند 2022

عینک آفتابی مونو لنز و شیلد

عینک آفتابی محبوب جنیفر لوپز یعنی مونو لنز به بازار رقابت محبوب‌ترین مدل عینک آفتابی بازگشته است. عینک آفتابی مونو لنز و شیلد قرار است در آینده محبوب‌تر هم بشود چراکه عینک‌های پهن و بزرگ یکی دیگر از ترندهای 2022 است. البته عینک آفتابی مینیمال نیز به اندازه عینک آفتابی بزرگ محبوبیت دارد و البته این بازی دنیای مد است!

بهترین رنگ عینک آفتابی تابستانی برای محافظت از چشم

عینک مونولنز - عینک آفتابی ترند 2022

اگر فکر می‌کنید عینک آفتابی مونو لنز و شیلد به طور افراطی بزرگ است و یا فقط برای افراد خاص ساخته می‌شود، سخت در اشتباهید. کافی است این مدل را با اعتماد به نفس کامل بپوشید و نگاهتان را تغییر دهید تا متوجه زیبایی و جذابیت آن بشوید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۹ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *