ساعت مچی زنانه جدید
ساعت مچی

برای خرید ساعت مچی زنانه جدید باید به چه مواردی توجه کنیم ؟

اگر قصد خرید ساعت مچی زنانه جدید را دارید نکاتی که در اختیارتان قرار می دهیم بسیار مفید خواهند بود. ساعت مچی زنانه دارای تنوع بسیار بالایی است و می توان آن ها را با اکسسوری های جذابی تکمیل نمود. در این مقاله از کومولایف مهم ترین مواردی که هنگام خرید ساعت مچی زنانه باید به آن ها توجه نمود را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

ساعت مچی زنانه شیک - ساعت مچی زنانه جدید

تاریخچه‌ی مختصری از ساعت زنانه

اعتقاد بر این است که اولین ساعت زنانه در سال ۱۸۱۰ و توسط برند Breguet ساخته شد. ساعت‌های این برند هنوز هم یکی از لوکس‌ترین برندهای جهان هستند و با قیمت بسیار بالایی نیز به فروش می‌رسند.

اولین ساعت زنانه، از یک ساعت جیبی ساخته شده بود که برای اتصال، به یک دستبند وصل شده بود و خانم‌ها می‌توانستند آن را روی مچ خود ببندند. این ساعت برای Caroline Murat، ملکه‌ی نپال ساخته شده بود. در آن زمان Breguet فقط ساعت‌های سفارشی را می‌پذیرفت؛ این سرویس برای کسانی بود که نمی‌توانستند از ساعت‌های موجود در کاتالوگ مدلی را انتخاب کنند.

ساعت مچی زنانه رسمی - ساعت مچی زنانه جدید

این ساعت منحصر‌به‌فرد، الهام بخش بسیاری از سازندگان ساعت دیگر بود و به تدریج برندهای دیگر نیز شروع به تولید ساعت‌های مچی زنانه کردند. البته این مدل ساعت‌ها با قیمت‌های قابل توجهی به فروش می‌رسید و همین دلیل باعث می‌شد که همه‌ی مردم توان خرید آن را نداشته باشند؛ در نتیجه ساعت‌های مچی فقط مختص به اشراف‌زادگان و زنان درباری سلطنتی اروپا بود.

این اتفاقات باعث شد که ساعت‌های مچی زنانه تبدیل به نمادی از مد شوند و مورد توجه همه قرار گرفتند. برند Patek Philippe، در طول سال‌ها با ساخت تعداد زیادی از ساعت‌های زنانه به شهرت رسید. نام این برند بعد از ساخت یک ساعت برای کنتس Koscowitz از مجارستان در سال ۱۸۶۸ بر سر زبان‌ها قرار گرفت. همچنین ملکه ویکتوریا، صاحب دو ساعت مچی از این برند بود و او توانست این برند و مد را در بین اطرافیان خود پخش کند.


ساعت مچی کومونو


ساعت مچی کومونو

چگونه یک ساعت مچی زنانه جدید بخریم؟

برای خرید یک ساعت مناسب، تنها زیبا بودن یک مدل ملاک نیست. عوامل دیگری هستند که باید به آن‌ها توجه کنید که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

ساعت مچی زنانه - ساعت مچی زنانه جدید

بودجه‌ی خود را تعیین کنید

قبل از هرچیزی، باید مقدار بودجه‌ی خود را تعیین کنید. سپس تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید یک ساعت لوکس و برند خریداری کنید یا یک ساعت معمولی؟ امروزه ساعت‌هایی که از برندهای معروف هستند، قیمتی به اندازه‌ی حداقل ۵ میلیون تومان دارند. با تعیین کردن مقدار بودجه‌ی خود می‌توانید محدوده‌ی جست‌وجوی خود را کوچک‌تر کنید و انتخاب راحت‌تری داشته باشید.

برای خرید ساعت مچی زنانه جدید تحقیقات‌تان را انجام دهید

با پیشرفت تکنولوژی، امروزه شما به سادگی می‌توانید درباره‌ی هرچیزی که می‌خواهید تحقیق کنید. مکان‌ها و سایت‌های تخصصی بسیار زیادی وجود دارند که شما می‌توانید درباره‌ی برند مورد نظرتان، نحوه‌ی ساخت ساعت و سوالاتی که دارید جست‌وجو کنید.

ساعت مچی لوکس

کوارتز یا مکانیکی

یکی دیگر از مواردی که در خرید ساعت باید به آن توجه کنید، موومنت ساعت است. موومنت کوارتز یک اختراع نسبتا جدیدتر است که قدمت آن به سال ۱۹۶۹ برمی‌گردد. در موومنت کوارتز، انرژی ساعت توسط یک باتری تامین می‌شود که سیگنال‌های الکتریکی را از طریق یک کریستال کوارتز کوچک تعبیه شده در مدار ارسال می‌کند.

همچنین ساعت‌های کوارتز قیمت کمتری نسبت به ساعت‌های مکانیکی دارند. موومنت‌های مکانیکی، پیچیده‌تر هستند و مناسب افرادی هستند که می‌خواهند یک ساعت بسیار خاص و منحصر به فرد و با قیمت بالاتر داشته باشند.

ساعت مچی زنانه مینیمال - ساعت مچی زنانه جدید

ساعت مچی مینیمال یا کلاسیک ؟

حقایقی وجود دارد که باید هنگام خرید ساعت زنانه به خاطر بسپارید. به عنوان مثال، برای یک ساعت، برند بودن همه چیز نیست. بعضی از ساعت های لوکس سطح بالا ممکن است مطابق سلیقه یا نیاز یک زن نباشند. از طرف دیگر، همه ساعت های مینیمال ساعت های بدی نیستند.

ساعت مچی لوکس را اینجوری انتخاب کنید !




ساعت مچی کومو

برای مثال، تنوع گسترده ای از ساعت های Calvin Klein وجود دارد که بمناسب خانم ها است. آن ها ساعت های خوب و با کیفیتی هستند. اما باید به نوع ساعت مچی که یک زن خریداری می کند، نیز دقت شود. جیمز لامدین یک جمع آوری کننده و متخصص ساعت است که می تواند در مورد ساعت های گران قیمت مد روز بگوید: “در بازار ساعت مچی زنانه، خریدن ساعت هایی که بیش از حد قیمت گذاری شده اند، آسان تر است.

زیرا فروشندگان، فکر نمی کنند که خریداران تمایلی به صرف هزینه ی زیاد برای خرید یک ساعت مچی داشته باشند. برندهای ساعت مینیمال، بعضا با تولید ساعت های کم کیفیت ولی گران، جیب مشتری را خالی می کنند. “

ساعت مچی کلاسیک

نوع دستبند

دستبند ساعت‌های زنانه تنوع بسیار وسیعی داشته و مدل دستبند ساعت تاثیر بسیار زیادی بر روی ظاهر و استایل ساعت دارد. دستبندهای فلزی، چرمی، سیلیکونی، لاستیکی، نایلونی و پارچه‌ای ۶ مدل از رایج‌ترین دستبندهای ساعت هستند که شما طبق سلیقه و استفاده‌ای که از ساعت‌تان می‌خواهید داشته باشید، می‌توانید آن را انتخاب کنید.

بندهای فلزی از فولاد ضدزنگ و گاهی از فلزات گران‌بها مانند طلا و پلاتین ساخته می‌شوند و به همین دلیل برای موقعیت‌های رسمی بسیار مناسب هستند. ساعت‌های هوشمند معمولا دستبند سیلیکونی دارند که در هنگام ورزش می‌توانند بسیار راحت باشند. دستبندهای چرمی نیز یک انتخاب بسیار عالی هستند؛ مخصوصا اگر استایل کلاسیکی دارید.

مدل های جدید ساعت مچی زنانه

ساعت مچی مناسب سایز مچ

ساعت‌ها در اشکال و اندازه‌های زیادی از صفحه نمایش‌های ۲۰ میلی‌متری گرفته تا ۴۰ میلی‌متر و بالاتر موجود هستند. اگر آنلاین خرید می‌کنید، مچ دستتان را اندازه بگیرید و ساعتی متناسب با مچ دستتان انتخاب کنید و اگر حضوری انتخاب می‌کنید، ساعت‌های مختلف را بپوشید و ببینید کدام مدل روی مچ شما زیباترین ظاهر را ایجاد می‌کند.

توجه به جزئیات و پیچیدگی‌ها در خرید ساعت مچی زنانه جدید

جزئیات ساعت یکی از مواردی هستند که در خرید یک ساعت تاثیر بسیار زیادی دارند. پنجره‌ی تقویم و تاریخ، توربیون، حالت‌های ماه، ویژگی GMT و… از پیچیدگی‌های یک ساعت هستند نشان‌دهنده‌ی مهندسی دقیق و ظرافت در ساخت یک ساعت را نشان می‌دهند. البته باید دقت کنید که این پیچیدگی‌ها تاثیر زیادی بر روی قیمت ساعت نیز دارند.


ساعت مچی کومو


ساعت مچی کومونو

دلیل خریدتان را بررسی کنید

اگر می‌خواهید یک ساعت خوب بخرید که تا سالیان سال برایتان کار کند، به دنبال ساعت‌های معتبرتر و بهتر باشید. مطمئن باشید که یک ساعت خوب در طول زمان ارزش خود را حفظ می‌کند. همچنین برای خرید مطمئن شوید که از یک فروشگاه معتبر و با گارانتی خرید می‌کنید تا از بابت اصل بودن کالایی که بابت آن پول می‌دهید، شکی نداشته باشید.

بهترین بند برای ساعت های مچی زنانه جدید

بند استیل ساعت مچی زنانه جدید

ساعت مچی زنانه بند استیل - ساعت مچی زنانه جدید

ساعت مچی بند استیل زنانه انتخابی مناسب برای آن دسته از بانوانی است که به دنبال ظاهری بسیار رسمی و زیبا هستند امروزه با توجه به استقبال خانم ها از این نوع ساعت ها می توان انواع مختلفی از این نوع بند ها را مشاهده کرد.

شاید جالب باشد تا بدانید که قد و وزن شما نیز در نوع ساعتی که برایتان مناسب است تاثیر می گذارد اگر تمایل دارید که یک ساعت مچی رسمی زنانه شیک انتخاب کنید ساعت های برند رولکس یکی از جذاب ترین ساعت های مچی با بند استیل ضد زنگ در بازار هستند

علت عقب افتادن ساعت مچی و روش حل این مشکل

بند چرم ساعت مچی زنانه

ساعت مچی بند چرمی زنانه

بند چرم کلاسیک پرطرفدارترین محبوب ترین ومدل بند ساعت مچی برای بانوان است و از آن جهت که متناسب بودن ساعت مچی با نحوه لباس پوشیدن یکی از مواردی است که خانم ها در خرید ساعت مچی شیک به آن ها توجه دارند

به همین دلیل بسیاری از خانم ها دوست دارند تا از ساعت های بند چرم که مناسب مهمانی ها و مجالس است استفاده کنند ساعت های بند چرم بهترین انتخاب برای افرادی است که به دنبال ساعتی با قیمت مناسب و مورد استفاده در موقعیت های مختلف از جمله فضاهای نیمه رسمی و طول روز باشد مورد استفاده قرار بگیرد

بهترین انتخاب برای شما یک ساعت مچی بند چرم زنانه خواهد بود.

بند سرامیکی ساعت مچی زنانه

ساعت های برند رادو دارای این مدل بند هستند که با توجه به نوع برند و شکل ظاهری که این ساعت دارد از پرفروش ترین ساعت های زنانه است.

این نوع بند های ساعت زنانه بسیار شبیه به بندهای استیل هستند بند های سرامیکی محبوبیت زیادی دارند طوری ساخته شده اند که ضد خش بوده وطراحی جالب این مدل بند ساعت مچی به گونه ای است که بسیار سبک هستند علاوه بر سبک بودن ضد حساسیت نیز می باشند و در زمان عرق کردن پوست دست حساسیت خاصی را برای افراد ایجاد نمی کنند.

بند لاستیکی ساعت مچی زنانه جدید

ساعت مچی بند لاستیکی زنانه - ساعت مچی زنانه جدید

از بندهای پرکاربرد در ساعت های مچی، بند لاستیکی است که در رنگ ها و مدلهای گوناگون عرضه می شود. این بند ها مناسب کودکان و جوانان است. با توجه به این که این بندها قابل شستشو هستند و عرق را جذب نمی کنند

بسیار مناسب قشر ورزشکاراست این بند ها علاوه بر قیمت مناسب دارای رنگ بندی های بسیار جذاب و پرطرفدار هستندوشما با توجه به استایلتان می توانید از این مدل بند ساعت بهره ببرید.

جنس بدنه ساعت مچی زنانه

جنس بدنه ساعت مچی زنانه نیز از اهمیت برخوردار است ساعت ها دارای یک پوشش محافظ از جنس فلزات مختلف مانند فولاد ضد زنگ، استیل، فلزاتی مانند تیتانیوم، نقره، طلا و پلاتین هستند. اگر می خواهید انتخابی ظریف و متناسب با رنگ پوست تان داشته باشید، سراغ ساعت های مچی با جنس بدنه نقره و طلا بروید.

این نوع ساعت های مچی ظاهر مجلل و شیک تری دارند و زیبایی خاصی به استایلتان می بخشند. در ساعت مچی زنانه ورزشی برای بهبود عملکرد و راحتی، جنس بدنه اغلب از پلاستیک است.

انتخاب ساعت های ورزشی به رنگ مشکی یا سفید می تواند انتخابی عاقلانه و مناسب باشد. زیرا این رنگ ها علاوه بر این که با هر نوع و رنگ لباس ورزشی هماهنگ می شوند، شیک تر و گران قیمت تر هم به نظر می رسند.

ساعت مچی نگین دار - ساعت مچی زنانه جدید

اندازه ساعت مچی زنانه

اندازه دور مچ دست نیز درخرید ساعت مچی زنانه مهم است دور مچ زنان اغلب از ۵ اینچ تا ۷ اینچ (تقریباً ۱۲ تا ۱۷ سانتی متر) است و بسته به سبک و ساخت ساعت، قطر ساعت های زنانه معمولاً از ۲۲ تا ۳۴ میلی متر است.

قطر ساعت کوچکتر از ۲۲ تا ۲۸ میلی متر برای مچ دست کوچک ۵ تا ۶ اینچ (۱۲ تا ۱۴ سانتی متر) مناسب تر است، برای مثال، قطر ساعت ۲۸ تا ۳۴ میلی متر برای مچ دست ۶ تا ۷ اینچ (۱۴ تا ۱۷ سانتی متر) مناسب تر است.

همچنین باید تأکید کرد که اندازه ساعت به چیزهای دیگری هم بستگی دارد. اینکه آیا ساعت به عنوان جواهرات زرق و برق دار و یا به عنوان ساعت مچی برای استفاده روزانه یا حتی خاص مورد استفاده قرار می گیرد. مثلا ساعت های ورزشی دارای صفحه های بزرگتر و عریض تر هستند، در حالی که ساعت های جواهر، صفحه و طرح های کوچکتر و با ظرافت بیشتری دارند.

بهترین روش تمیز کردن بند استیل ساعت مچی

تناسب مدل ساعت با رنگ پوست و استایل

امروزه ساعت های مچی تنها برای دیدن و نمایش زمان نیست و به عضو جدایی ناپذیری از استایل زنان تبدیل شده است. ساعت زنانه کژوال این نوع ساعت ها با دسته های سبکی که دارند، برای استفاده روزمره ی شما و حتی موقع ورزش کردن بهترین انتخاب هستند. ساعت هایی با بندهای رنگی لاستیکی یا برزنتی طرح دار مناسب استایل کژوال و راحت شماست.

رنگ بند ساعت مچی تان را می توانید با یکی از آیتم های استایل تان همانند رنگ کتانی، تیشرت و یا فرم عینک آفتابی تان ست کنید. اگر پوست روشنی دارید بهتر است برای بند ساعت مچی خود باز رنگهای پاستیلی بهره بگیرید.

ساعت مچی ساده - ساعت مچی زنانه جدید

اگر پوست شما تیره است رنگ های خنثی گزینه مناسبی برای بند ساعت مچی تان می باشد . برند مطرح ساعت زنانه ای چون برند سواچ که یکی از برند های مهم سوئیسی است با قیمت نسبتا مناسبی، دارای طیف گسترده ای از رنگ و طرح این مدل ساعت مچی است.

ساعت مچی زنانه طلایی برای پوست های گرم مانند برنزه وگندمی تند خیلی مناسب و جذاب است. هماهنگ کردن آن با یک انگشتر با نگین سنگ سبز یا فیروز ه ای به عنوان اکسسوری همراه ساعت زنانه بسیار چشمگیر خواهد بود.

ساعت مچی نقره ای برای پوست های سفید و خنک زیبا می باشد، به همراه یک انگشتر با سنگ صورتی یا عقیق بی نظیر می شود.
معمولا ساعت مچی با دسته چرم قهوه ای برای پوست های گرم مناسب نیست، بلکه برای پوست های سفید مناسب تر است.

شایان ذکر است که همه این مواردبه سلیقه شما بستگی دارد ، اما دانستن این موارد خالی از لطف نیست .اگر استایل شما مینیمال و آیتم های استایل تان مونوکروم است، این ویژگی در ساعت مچی شما باید دیده شود.

مثلا اگر شما لباس خود را سفید انتخاب می کنید، ساعت مچی خود را هم سفید، به رنگ های نود مانند شیری انتخاب کنید.این مدل استایل برای خانم هایی با پوست برنزه بسیار مناسب است . ساعت های پر زرق و برق گزینه ی مناسبی برای این استایل نیستند.

در حقیقت توجه به ساعت نباید بیشتر از لباس تان در استایل باشد. یکی از ساعت هایی که در این سبک می توانید بپوشید ساعت رز گلد است ساعت مچی زنانه رز گلد که در اوایل قرن نوزدهم وارد صنعت ساعت سازی شد از بهترین انتخاب ها برای سبک مینیمال است.

ساعت مچی نگین دار

این دسته از ساعت ها مناسب بانوانی است که علاقه ای به زرق وبرق ندارند. همچنین ساعت مچی هایی با دسته ی سرامیکی با صفحه ی بدون کریستال و نگین ، استایل شیک و ساده ای برای شما خواهد ساخت.

یکی از برندهایی که به سبک مینیمال نزدیک است، همچنین نسبت به سایر برندهای لوکس قیمت پایین تری دارد؛ برند دنیل ویلینگتون است. این ساعت سوئدی با صفحه گرد، تخت و ساده ی با دسته ی رزگلد می تواند استایل مینیمال شما را تکمیل کند.

خانم ها برای مهمانی شب بهتر است از ساعت مچی نقره ای به همراه یک دستبند به همین جنس ویک لباس سفید یا مشکی ابریشمی استفاده کنند واستایل جذابی برای خود بسازند.

اگر در مهمانی خواهان زرق برق وجلب توجه هستید، بهتر است لباس شب شما کمی ساده تر باشد؛ در عوض از یک ساعت مچی با دسته ی طلایی با کریستال های درخشان و یک اکسسوری گوشواره الماس گونه استایل خودتان را مجلل جلوه دهید.ساعت شما باید بگونه ای باشد که توجه بییننده را به خودتان جلب کند.

بهترین اکسسوری هایی که می توان با ساعت مچی استفاده کرد

ساعت های سواروسکی با کریستال های درخشان بهترین انتخاب در این مناسبت هاست. درخشش کریستال های سوارسکی به کار برده شده در صفحه ی ساعت بی شک مناسب لباس های شب شماست.

سبک های ساعت زنانه

ساعت مچی زنانه ورزشی

ساعت مچی ورزشی زنانه - ساعت مچی زنانه جدید

ساعت مچی زنانه ورزشی به منظور استفاده در فضای آزاد، هنگام ورزش و فعالیت های بدنی و تفریح، طراحی و ساخته شده اند. جنس بدنه و بند آن ها از پلاستیک است و ممکن است دارای قابلیت های کاربردی مانند تایمر، آلارم، رابط دیجیتالی و مقاوم در برابر ضربه یا آب باشند.

ساعت مچی زنانه جدید دیجیتال

همیشه در کنار ساعت مچی هایی که دارید، جای یک ساعت مچی دیجیتال خالی است. این نوع ساعت به عنوان یکی انواع ساعت زنانه می تواند با همه استایل های شما به راحتی ست شود.

مهم این است که ، بعضی از برندها با طراحی های متفاوت انواع ساعت مچی های دیجیتال را برای مراسم رسمی، غیر رسمی و اسپورت تولید کرده اند. ساعت های دیجیتال کاسیو، برند ژاپنی، ساعتی با قیمت نسبتا مناسب و شیک می باشد.

ساعت زنانه فشن

ساعت مچی لاکچری - ساعت مچی زنانه جدید

برندهای لاکچری و همیشه در راس دنیای فشن همچون دیور، شانل و ورساچه، گوچی و همچنین ساعت های برند مایکل کورس، طراح آمریکایی، از طلا و سنگ قیمتی همچون الماس ساعت مچی ها را ارائه می دهند، حرفی ناگفته در دنیای ساعت ها به جا نمی گذارند. اما نکته جالب در مورد ساعت های گران قیمت و برند لوکس این است که احتیاج به مراقبت بیشتری دارند. به همین دلیل به صورت همیشگی از آن ها استفاده نکنید.

ساعت مچی زنانه هوشمند

ساعت مچی هوشمند هاوایی ظرافت و طراحی بسیار کلاسیک و لوکس ساعت های مچی هوشمند زنانه هاوایی زبانزد بسیاری از خانم ها می باشد. این ساعت فوق العاده شیک با به کارگیری تکنولوژی ها پیشرفته در عین کاربردی بودن زیبایی و جلوه خاصی به مچ دست شما می دهد. سیستم عامل این ساعت Android Wear است که برنامه های مختلفی چون ضربان قلب، مکان یابی و فعالیت های روزمره شما را پشتیبانی می کند.

ساعت مچی هوشمند ایسوس مدل Zen Watch۳ یکی از لوکس ترین و مدرن ترین ساعت های هوشمند است که در میان خانم های جوان بسیار پر طرفدار است. بدنه این ساعت هوشمند از فولاد ضد زنگ بوده و در سه رنگ طلایی، نقره ای و مسی طراحی شده است.

نمایشگر این ساعت به شکل دایره ای است و قاب آن از جنس الماس و ضد خش می باشد. یک سنسور سراسری نور نیز برای تنظیم خودکار نور صفحه بر روی نمایشگر وجود دارد. شما می توانید با استفاده از این ساعت علاوه بر مطلع شدن از زمان، به پیام های گوشی موبایل، وضعیت آب و هوایی، تعداد قدم ها، تاریخ و بسیاری از موارد دیگر دسترسی کامل داشته باشید.

ساعت زنانه مجلسی

ساعت مچی زنانه مجلسی

این ساعت ها در مجالس و مهمانی های رسمی مورد استفاده قرار می گیرند و دارای نگین های تزئینی و یا سنگ های قیمتی هستند. جنس بند این نوع ساعت ها، از جنس چرم یا استیل طرح دار است. این مدل ساعت ها به ساعت مچی زنانه رسمی نیز معروف هستند و در مجالس و مهمانی‎های رسمی نیز می توانید برای تکمیل استایل خود از آن بهرمند شوید .

ساعت زنانه غیر رسمی

اندازه صفحه ساعت های سبک کژوال بزرگ بوده و بند آن ها معمولا از جنس چرم و با طرح ساده است و می توان از آن ها در طول یک روز عادی، محل کار، دانشگاه و… استفاده کرد.

محبوب ترین برند های ساعت مچی در دنیا

ساعت مچی مینیمال

اصطلاح مینیمال در ساعت زنانه معمولا تنها مربوط به سادگی نیست بلکه بیشتر به ساعت‌هایی گفته می‌شود که ارزان‌قیمت هستند و کیفیت بالایی هم ندارند. این ساعت‌ها در بازار فروش زیادی دارند اما به دلیل کیفیت پایینی که دارند مدت زیادی نمی‌توان از آن‌ها استفاده کرد و غیر اصل بودن آن‌ها معمولا از فاصله دور قابل تشخیص است.

ساعت مچی مینیمال - ساعت مچی زنانه جدید

اشکالی ندارد که بعضی وقت‌ها دنبال قیمت مناسب باشید اما این نکته را هم در نظر بگیرید که گاهی انتخاب یک مدل ارزان قیمت در دراز مدت هزینه‌های بیشتری را به شما تحمیل می‌کند.

چگونه ساعت مچی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم ؟

گارانتی بین‌المللی

شرکت‌های سازنده ساعت مچی زنانه و مردانه اصل، ضمانت نامه ۲ ساله جهانی جهت تضمین کیفیت محصول خود و بهره مندی خریداران از خدمات پس از فروش این محصولات، به خریداران اعطا می‌کنند، این گارانتی توسط نمایندگی های رسمی شرکت تولید کننده، به مشتریان ارائه می‌شوند.

گارانتی بین المللی این امتیاز را برای مشتریان برند به همراه دارند که هر زمان و در هر کشوری که نیاز دانستید، می توانید با مراجعه به نمایندگی‌های رسمی برند مربوطه که در شناسنامه ساعت تعیین شده اند، از خدمات پس از فروش و گارانتی محصول بهره مند شوید.

برخورداری از مقاومت بسیار زیاد در برابر آب

توجه به حداقل مقاومت ساعت در برابر آب، راهی است برای اینکه بفهمیم چگونه ساعت مچی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟ ضد آب بودن یا مقاومت در برابر آب را می توان از دیگر مشخصه‌های بارز ساعت های مچی اصل عنوان کرد؛ در مورد ساعت‌های مچی اصل، این ویژگی می بایست در قسمت پشتی ساعت (درب ساعت) حک شده و همچنین در شناسنامه محصول نیز قید شده باشد.

ساعت مچی بند چرمی قهوه ای - ساعت مچی زنانه جدید

کد رفرانس

کدی که در پشت درب ساعت های اورجینال و برند حک شده، تحت عنوان کد رفرانس شناخته می شود؛ هر کدام از ساعت‌های مچی اصل، از کد رفرانس مختص به خود برخوردار هستند.

زمانی که قصد خرید ساعت مچی اصل را دارید می بایست این کد رفراس را با کلمه watch در وب جستجو کنید، در صورت اصل بودن محصول مورد نظر شما، تصویر، قیمت و مشخصات ساعت در سایت های معتبر و اصلی و یا وب سایت رسمی برند نمایش داده خواهد شد، وجود هرگونه تضاد و مغایرت در ویژگی های ارائه شده توسط سایت با محصول در دست شما، نشان دهنده فیک بودن آن می باشد، همچنین در صورت عدم نمایش مشخصات محصول در سایت های معتبر نیز دال بر تقلبی بودن ساعت مورد نظر است.

صدای ساعت

از آنجا که موتور ساعت‌های اصلی به گونه ای بسیار ساده و اصولی ساخته شده اند، عقربه‌های آن حین حرکت، کمترین صدای ممکن را تولید می کنند، بنابراین توجه به صدای ساعت نیز می تواند شما را در خرید ساعت مچی اصل یاری کند. شنیدن صدای نسبتا بلند از عقربه های ساعت، می تواند نشانه ای از تقلبی بودن آن باشد.

فاکتور

توجه به فاکتوری که پس از خرید محصول به شما داده می شود نیز یکی دیگر از راهکارهای تشخیص ساعت اصل از تقلبی به شمار می رود. قید شدن اصل بودن ساعت، در فاکتور ساعت های اورجینال امری ضروری محسوب می شود؛ در صورتی که این اصالت در فاکتور بیان نشده باشد یعنی یک جای کارمشکل دارد، باید علت آن را از فروشنده جویا شد، در صورتی که فروشنده از بیان اصل بودن در فاکتور اجتناب کرد، بدانید ساعت مورد نظر شما تقلبی است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *