گرانترین برند های ساعت مچی
ساعت مچی

گرانترین برند های ساعت مچی دنیا را بشناسید !

گرانترین برند های ساعت مچی دنیا را می شناسید؟ در بین این لیست نام تعداد زیادی از این کمپانی های مشهور را بی شک شنیده اید. این کمپانی ها ساعت هایی با ویژگی های خاص و تعداد محدود می سازند و زمان بسیار زیادی را صرف ساخت هر ساعت می کنند. در این مقاله از کومولایف به بررسی 19 تا از گرانترین برند های ساعت مچی دنیا پرداخته ایم.

گرانترین برند های ساعت مچی دنیا

rolex watch

rolex watch - گرانترین برند های ساعت مچی

 اگر یک مارک ساعت وجود داشته باشد که همه آن را به عنوان لوکس ترین ساعت مچی بشناسند، آن رولکس است. نام رولکس نمادی برای قدرت به شمار می رود. استفاده از رولکس فراتر از به دست کردن ساعت است.

دلایل خوبی وجود دارد که چرا مردم علی رغم تسلط اپل واچ بر صنعت جهانی، همچنان ساعتهای رولکس را خریداری می کنند. ساعتهای رولکس در بدترین شرایط و مکان ها نیز مقاومت و کارایی خود را ثابت کرده اند: بالای قله های مرتفع کوه، اعماق اقیانوس ها و ….

این امر ثابت می کند که رولکس فقط یک اکسسوری برای مد نیست. این برند به خاطر تعهد خود به کیفیت و بهبود مستمر جنس های تولیدی به خود افتخار می کند. در دنیای مصرف گرایی در بازاری انبوه و مد یکبار مصرف، رولکس برندی است که تضمین می کند طراحی های آن مادام العمر باشد.

در واقع ساعت های رولکس می توانند در طول زمان از نظر ارزش بسیار بالا باشند. فقط به لیست گرانترین ساعت های رولکس و تاریخچه پشت هر مدل نگاه کنید تا ببینید برند های ساعت سوئیسی چقدر می توانند سرمایه گذاری خوبی باشند.

Vacheron Constantin از گرانترین برند ها ساعت مچی

Vacheron Constantin - گرانترین برند های ساعت مچی

واچرون کنستانتین در سال ۱۷۵۵ تاسیس شد و جزء قدیمی ترین تولیدکنندگان ساعت­های زیبا و لاکچری در جهان است.

ساعت­های واچرون کنستانتین دارای ویژگی بارز ژنو هستند، به این معنی که ساعت های آنها مطابق با سنت­های ساعت سازی ژنو طراحی و ساخته شده ­اند.


ساعت مچی کومو


ساعت مچی کومونو

گرانترین ساعت واچرون کنستانتین Kallista، است. که در زبان یونانی به معنی،”زیبا ترین” می­باشد. ارزش این مدل ساعت، ۱۱ میلیون دلار تخمین زده شده است. این ساعت از ۱۱۸ الماس تراش خورده، پوشانده شده است.

ساعت جی شاک و ویژگی های منحصر به فرد آن را بشناسید !

F.P. Journe

F.P. Journe - گرانترین برند های ساعت مچی

در لیست گرانترین برند های ساعت ­های مچی، این ساعت جزء گرانترین و برترین ساعت­ ها­ می­باشد.کمپانی این برند ساعت، در سال ۱۹۹۹ توسط François-Paul Journe تاسیس شد.

جورن اظهار داشت، “فلسفه من هرگز تغییر نخواهد کرد. در سال ۱۹۹۲ او اولین ساعت مچی خود را با سیستم رمانتواری که قبلاً  ساعت جیبی این مدل را اختراع کرده بود، طراحی و به بازار عرضه کرد. سرانجام در سال ۱۹۹۹ نمونه اولیه ساعتهایTourbillon Souverain  طراحی و ساخته شدند.

جورن با رونمایی از این ساعت ها موفقیت زیادی کسب کرد. او با ترکیب هنر در ساخت ساعت ها، باعث شده، ساعت­های وی به یک اثر هنری در صنعت ساعت سازی تبدیل شوند و همین امر باعث شده که ساعت­های این کمپانی جزء گرانترین برند های ساعت مچی در جهان باشند. این برند ساعت، با حفظ عملکرد قابل اعتماد و کیفیت بالای مواد برای قرن ها طراحی شده است و می­توانید تا آخر عمر با خیال راحت این ساعت را داشته باشید.

ساعت های F. P. Journe از  مهمترین استانداردها برخوردار هستند، به این صورت که، تولید ساعت در این کمپانی، کمتر از ۹۰۰ عدد ساعت در سال است و همچنین دارای جزئیات پیچیده و طراحی مبتکرانه هستند.

patek watch از گرانترین برند های ساعت مچی

patek watch - گرانترین برند های ساعت مچی

یکی دیگر از لوکس ترین ساعت های مچی پاتک فیلیپ است. کشور سوئیس آنچنان در تولید ساعت های لوکس موفق بوده است که امروزه سوئیس را به عنوان واژه ای مترادف برای ساعت های لوکس می شناسند.

پاتک فیلیپ در حال حاضر تنها تولید کننده خانوادگی مستقل ساعت درسوئیس است، این شرکت در سال ۱۸۳۹ تاسیس شده است. از آن زمان در دست خانواده استرن باقی مانده است.

این تداوم مالکیت به پاتک فیلیپ اجازه می دهد تا هویت منحصر به فرد خود را حفظ کند. این برند آزادی خود در طراحی را بسیار مهم می داند و به هیچ عنوان نمی گذارد به این آزادی خدشه ای وارد شود. ملکه ی انگلستان نیز از این برند استفاده می کند.

شناخت انواع ساعت مچی و کاربردهای خاص هر کدام

omega watches

omega watches - گرانترین برند های ساعت مچی

در لیست لوکس ترین ساعت های مچی، ساعت امگا اولین ساعت از زیر مجموعه های گروه سواچ است. امگا حدود ۱۸۰ سال است که ساعت های خود را تولید و به بازار عرضه می کند.

ساعتهای امگا به علت اصالت کم نظیر خود بیشتر توسط کلکسیونر ها خریداری می شوند. علت شهرت و موفقیت هرچه بیشتر ساعت های امگا کیفیت کم نظیر آنها است.ساعت مچی کومو

ساعت مچی کومو

ساعتهای امگا در فضا، اعماق اقیانوسها و بیایان های گرم مورد آزمایش قرار گرفته اند و از تمامی این آزمایشات سر بلند بیرون آمده اند. به طور خلاصه، تصادفی نیست که امگا از نظر عظمت و زیبایی کاملا یونانی است.

Richard Mille از گرانترین برند های ساعت مچی

Richard Mille - گرانترین برند های ساعت مچی

ریچارد میل از سال ۱۹۷۴ در صنعت ساعت سازی فعالیت داشته. تلاش او برای ساخت ساعت های لوکس، باعث ایجاد تحولی شد تا او بتواند،  برند خود را در سال ۱۹۹۹ راه اندازی کند.

امروزه ساعت­ های طراحی شده توسط ریچارد میل، به عنوان گرانترین برندهای ساعت مچی محسوب می­شود. ریچارد میل اولین ساعت خود را در سال ۲۰۰۱ طراحی و وارد بازار کرد، در ساخت این ساعت، از تکنیک ها و مواد مورد استفاده شده در هواپیماها و اتومبیل های مسابقه ای استفاده شده است.

یکی از شعارهای این برند، “ماشین مسابقه روی مچ دست” بود. ریچارد میل، سنت ساعت سازی سوئیسی را با طراحی نوآورانه و تکنولوژی ترکیب کرد، همین امر باعث شده که این برند، دارای طراحی پیچیده و خاص باشد و تولیدات بسیار محدودی داشته باشد.

blancpain watch

blancpain watch - گرانترین برند های ساعت مچی

بلانپین یکی از زیر مجموعه های گروه سواچ است که با رشد زیاد خود در قرن نوزدهم دستخوش تحولات گستره شد. بلانپین به خاطر طرح های مینیمالیستی و همچنین قطعات ظریف محبوبیت و شهرت زیادی دارد.

chopard watch

chopard watch - گرانترین برند های ساعت مچی

چوپارد نه تنها به دلیل ساعت های منحصر به فرد، بلکه به دلیل جواهرات منحصر به فرد معروف است. این شرکت در ۱۸۶۰ توسط لوییس چوپارد ساعت ساز سوئیسی تاسیس شد. و به خاطر ظاهر کلاسیک ساعت های خود و استفاده از جواهرات معروف است. چوپارد از لحاظ تکنولوژی های صنعتگری کاملا اثبات شده است. این شرکت به علت طراحی های پیچیده اش به یک برند لوکس در سرتاسر جهان تبدیل شده است.

اصول ست کردن ساعت با لباس مردانه و زنانه که باید بدانید !

IWC Schaffhausen از گرانترین برند های ساعت مچی

IWC Schaffhausen - گرانترین برند های ساعت مچی

شافهازن در سال ۱۸۶۸ تاسیس شد و درساخت ساعت های مدرن و پیشرفته ی سوئیسی مشهور است. ساعت های تولید این شرکت تلفیقی از مهندسی دقیق و طراحی منحصر به فرد هستند و ساعت های آن به ظاهر کلاسیک واستفاده از بهترین مواد اولیه مشهور هستند.


ساعت مچی کومونو


ساعت مچی کومونو

شاید برایتان جالب باشد که این برند به شدت طرفدار محیط زیست است و جزء معدود برند هایی است که به چالش های زیست محیطی پاسخ می دهد و در پروژه هایی که برای تولید مواد اولیه ی برتر هستند که به محیط زیست آسیب نرساند شرکت می کند.

Ulysse Nardin

Ulysse Nardin - گرانترین برند های ساعت مچی

ساعت های اولیسه ناردین از زمان تاسیس این شرکت به صورت مستمر تولید شده اند. این شرکت هیچ گونه توقف تولیدی نداشته است. اولیسه ناردین در تولید ساعت های مچی، ابزار نوشتاری و لوازم جانبی و مواد اولیه استفاده شده در این محصولات از نظر ظاهری متمایز است. به عنوان مثال این شرکت به علت استفاده از چرمهای رنگی معروف است. همچنین این شرکت معروفیت زیادی در ساخت ساعت های دست ساز با کیفیت دارد.

Jaeger LeCoultre

Jaeger LeCoultre - گرانترین برند های ساعت مچی

جاگر لکولتر تولید کننده ی ساعت هایی است که دارای ظاهری با جزئیات منحصر به فرد و پیچیده هستند. از سال ۱۸۳۳ عناصر کلاسیک موجود در ساعت های این شرکت جذابیت زیادی برای مصرف کنندگان دارد. زیرا می توان آنها را بارها و بارها پوشید.

panerrai watch یکی از گرانترین برند های ساعت مچی

panerrai watch - گرانترین برند های ساعت مچی

دفتر مرکزی این شرکت در سال ۱۸۶۰ در فلورانس ایتالیا تاسیس شد. این دفتر در میلان ایتالیا واقع شده است. این شرکت ایتالیایی با داشتن سبکی جسورانه مشتری های بین المللی پیدا کرده است.

hublot watches

hublot watches - گرانترین برند های ساعت مچی

هابلوت نسبت به بسیاری دیگر از برند های تولید ساعت قدمت کمتری دارد. اما این برند به هیچ وجه از تأثیرگذاری کمتری برخوردار نیست. در واقع از ابتدای سال ۱۹۸۰، شهرت هابلوت بیشتر و بیشتر شده و به یکی از معتبرترین نام ها در صنعت تبدیل شده است. به نظز می رسد این برند با در دست داشتن مجموعه ای از جوایز به محبوبیت خود تا سال های سال ادامه خواهد داد.

14 عامل که موجب خرابی ساعت مچی و کاهش عمر آن می شوند !

montblanc watches

montblanc watches - گرانترین برند های ساعت مچی

مونتبلان شاید بیشتر به خاطر قلم های نوری معروف باشد. اما این برند ساعت های لوکس استثنایی را نیز تولید می کند. ساعت های این برند با دست تولید شده اند و سبکی سنتی دارند.

ولی به اندازه ی ساعت های مدرن، شیک و کاربردی بوده و مورد اسقبال قرار گرفته اند. این شرکت علاوه بر ساعت های مچی سنتی و دست ساز ساعت های مدرن هوشمند نیز تولید می کند.

louis mont watch از گرانترین برند های ساعت مچی

louis mont watch - گرانترین برند های ساعت مچی

لوئیز موینت مخترع کرونوگراف است.لوئی نه تنها صنعتگر ساعت بود بلکه یک طالع بین، مجسمه ساز و نقاش بود. لویی مونت به خاطر استفتده از مواد عجیب و غریب و طراحی متفکرانه که در هیچ برند دیگری نمی توانید پیدا کنید محبوبیت بین المللی دارد.

Audemars Piguet

Audemars Piguet - گرانترین برند های ساعت مچی

Audemars Piguet در سال ۱۸۷۵ توسط Jules Louis Audemars و Edward Auguste Piguet تأسیس شد. آنها از زیبایی طبیعی Vallée de Joux واقع در سوئیس الهام گرفتند. این برند، پایه های سنتی و تاریخی ساعت سازی را با مهارت­ها و تکنیک­های در حال تکامل ترکیب کرده و صنعت ساعت سازی را به یک هنر استثنایی مبدل کرده است.

هنگامی که از مدل Royal Oak Offshore برای اولین بار در سال ۱۹۹۳ رونمایی شد، توجه افراد مشهوری مانند Jay-Z را به خود جلب کرد.

طراحی و نمای ظاهری برند ساعت مچی Audemars Piguet،  بیانگر احترام طراح و سازنده، به سنت­ها و تاریخ غنی ساعتهای دستی است. همچنین این کمپانی به دلیل ابتکارات خود در فناوری، استفاده جسورانه از مواد جدید و طرح های جسورانه، جزء گرانترین برند های ساعت مچی است.

تمام اصطلاحات ساعت مچی که باید بدانید

breitling watch

breitling watch - گرانترین برند های ساعت مچی

این شرکت که در سال ۱۸۸۴ تاسیس شده است. به علت عمر طولانی ساعت ها و طزاحی دقیق اش معروف است. بریتلینگ نخستین ساعت خود را در دهه ی ۹۰ برای خلبانان ساخت. اکنون نیز برخی از طراحی هایش را با الهام از هواپیماها و به خصوص جنگنده های نظامی انجام می دهد. همچنین این شرکت ساعت هایی را مخصوص غواصان تولید می کند. که درکیفیت بی مانند هستند.

cartier watch یکی از گرانترین برند های ساعت مچی

cartier watch - گرانترین برند های ساعت مچی

برند کارتیه در سال ۱۸۴۷ در پاریس فرانسه تاسیس شده است. کارتیه بدون شک یکی از شاخص ترین مارک های ساعت و جواهرات در سطح جهان است، کارتیه شهرت خود را به وسیله ی صنعت تبلیغات و با استفاده از مشاهیر و سلبریتی ها به عنوان چهره های تبلیغاتی به دست آورد.

ساعت های مشهور این برند تمایزی برجسته و کلاسیک را به نمایش می گذارند. ساعت های این برند لوکس که با طراحی پیشرفته و اعداد معمولی رومی ارائه می شوند، برای بسیاری شرط بندی ای مطمئن است و ارزش سر و صدا دارد.

seiko watches

seiko watches - گرانترین برند های ساعت مچی

seiko به مشتریان خود ساعتی بی نظیر و کمیاب را ارائه می دهد: یک ساعت لوکس با کیفیت عالی و پایین ترین قیمت ممکن. سیکو بخاطر ارائه ساعت های منحصر به فرد معروف است. سیکو جنسهای بی نظیر خود را با قیمتی ارائه می دهد که برای همگان در دسترس است. سیکو همچنین اولین مارک ژاپنی در لیست ما است.

این شرکت در سال ۱۸۸۱ در توکیو تاسیس شد و ساعت های خود را هم برای مرداتن و هم برای زنان تولید می کند، سیکو اما بیشتر به علت تولید ساعت های غواصی معروف است و بهترین ساعت های غواصی موجود در بازار امروز عرضه می کند. سیکو همچنین در تولید ساعت های کوارتز پیشتاز بود و اولین شرکتی است که ساعت کوارتز سیکو کوارتز آسترون را به بازار عرضه کرد. سیکو کوارتز  اولین ساعت خورشیدی بود که به فناوری جی پی اس مجهز شد.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳۶ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *