خرید ساعت مچی زنانه
ساعت مچی

7 نکته برای خرید ساعت مچی زنانه متناسب با بودجه و استایل

ساعت مچی یکی از مهم ترین اکسسوری های استایل زنانه می باشد. برای خرید ساعت مچی زنانه لازم است اطلاعاتی درمورد سبک ساعت، بند، موتور ساعت، صفحه و … بدست آورید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. این مقاله از کومولایف را از دست ندهید.

پیچیدگی صنعت ساعت مچی

برای زنان عاشق ساعت مچی، هیجان انگیزتر این است که، در سالهای اخیر صنعت ساعت سازی وارد دوره جدید و اغلب حتی پیچیده برای زنان شده است. موارد متعددی وجود دارد که باید هنگام خرید ساعت مچی زنانه به آنها توجه کرد. برخی حقایق جهانی را باید هنگام خرید ساعت زنانه به خاطر بسپارید. به عنوان مثال، مارک معروف ساعت همه چیز نیست. برخی از ساعتهای لوکس ممکن است مورد پسند یک خانم سخت پسند نباشند.

ساعت مچی زنانه - خرید ساعت مچی زنانه

چه سبکی از ساعت مچی را باید انتخاب کنید؟ سبک یا شکل قاب ساعت بسیار مهم است. شکل کلاسیک معمولا گرد است، اما برخی از خانم‍ها ساعت مربع شکل و احتمالاً مردانه را ترجیح میدهند. ساعتهای مستطیلی میتوانند بسیار شیک باشند، در حالی که ساعتهای دارای انحنا یا اشکال خارق العاده دیگر نیز میتوانند بسیار جذاب باشند و مطمئناً با خطوط چشم نواز خود مفهومی را ارائه میدهند.

ساعتهای روزمره دارای صفحه های بزرگ و خوانا و معمولاً فاقد جواهرات و تزئینات هستند و برای دفتر کار ایده آل هستند. ساعتهای ورزشی، صفحات بزرگی دارند و بدیهی است که مورد علاقه خانمهای ورزشکار خواهد بود.

تاثیر ساعت بر تیپ و استایل جذاب

1. ساعتی که انتخاب می کنید باید با مچ شما تناسب داشته باشد. از انتخاب و خرید ساعت مچی صفحه بزرگ یا صفحه کوچک که هیچ هماهنگی با مچ دست دستان شما ندارند بپرهیزید.

2. ساعت مچی بند چرمی را با کیف و کفش چرم ست کنید.

3. ساعت بند فلزی را با دیگر اکسسوری های خود از جمله دکمه سردست و یا سگک کمربند ست کنید.

4. ساعتهای تجملاتی را در محل کار و ساعت های ساده را در مهمانی های مجلل و تشریفاتی استفاده نکنید.

5. ساعت های دیجیتال عموماً به خاطر طراحی که دارند، شکلی غیررسمی دارند. از پوشیدن آنها در قرارهای مهم و رسمی خودداری کنید. این امر می تواند نشان دهنده عدم توجه شما به پوششتان باشد.

6. ساعت های بند پارچه ای بهترین کاربرد را برای استفاده روزمره خواهند داشت.

7. ساعت های بند نقره ای مناسب کسانی هستند که پوست سردی دارند و ساعت مچی های بند طلایی برای اشخاص کاربرد دارند که پوستشان گرم است.

8. از یک مدل ساعت در تمام موقعیت‌ها استفاده نکنید. برای اینکه تیپتان به هم نریزد شما حداقل به دو مدل ساعت مچی متفاوت احتیاج دارید.

9. ساعت های بند چرمی معمولا رسمی تر هستند و مدل هایی که بند فلزی دارند بیشتر با سایر لباسها جفت می‌شوند.

10. ساعت هایی که اجزای به کار رفته در آن مثل قاب و یا عقربه ها روشن هستند، شکل غیررسمی تری خواهند داشت.

روش های خانگی برای رفع خط و خش شیشه ساعت مچی

خرید ساعت مچی زنانه _ ساعت مچی کلاسیک طلایی

از طرف دیگر، در ساعتهای جواهر اغلب میتوان از طلا یا پلاتین، الماس، مروارید، یاقوت کبود و سایر سنگهای قیمتی یا نیمه قیمتی از جمله کهربا استفاده کرد و معمولاً بسیار رسمیتر هستند و میتوانند (بعضی اوقات، بسیار) گران قیمت و منحصر به فرد باشند.

طراحی و جذابیت تزئینات کنار هر شماره در این ساعتها معمولاً با جلوههای مروارید زیبا همراهند که میتواند بسیار جذاب باشد و نوعی ظرافت به ساعت مچی بیفزاید. نوع دیگر، ساعتهای لباس مد روز هستند و اغلب توسط مارکهای معروف به بازار عرضه میشوند. این ساعتها میتوانند هم برای استفادههای روزمره و هم همراه با لباسهای رسمی استفاده شوند. تأکید این ساعتها بر مد روز، جذابیت بصری و نام تجاری است.


ساعت مچی کومونو


ساعت مچی کومو

کدام ساعت زنانه مناسب شما است ؟

باید متناسب با استایل و موقعیت خود یک ساعت مچی انتخاب کنید که مناسب شما باشد. ممکن است یک ساعت زنانه که با سنگ های قیمتی گرانبها تزئین شده است، مناسب ترین گزینه برای یک مراسم خاص باشد. یا ساعت هایی که برای استفاده روزانه مناسبند و می توانید سر کار خود از آنها استفاده کنید.

در خرید ساعت باید دنبال چیزی بروید که واقعا آن را دوست دارید. آیا شما با یک ساعت رسمی لوکس خوشحال می شوید؟ آیا با ساعت مچی مناسب فعالیت های ورزشی که بسیار مقاوم هستند راحت خواهید بود؟ یا ساعتی زیبا و ظریف را ترجیح می دهید؟ با  انتخاب درست و هوشمندانه می توانید یک سرمایه گذاری عالی داشته باشید.

ساعت مچی زنانه استیل - خرید ساعت مچی زنانه

انتخاب بودجه برای خرید ساعت مچی زنانه

به طور کلی در خرید هر ساعت مچی زنانه یا مردانه قبل از اینکه شروع به انتخاب ساعت کنید، باید تصمیم بگیرید که چه مقدار می خواهید برای ساعت جدید خود هزینه کنید. داشتن ساعت مچی خوب چقدر برای شما مهم است؟ دلیل این تفاوت قیمت می تواند مواد استفاده شده، برند سازنده، ویژگی ها و امکانات و … باشد. ساعت ها دارای قیمت های مختلفی دارند که ممکن است به خاطر نام برند آنها باشد.

برخی برند ها بسیار لوکس و گران قیمت هستند که معمولا درصد زیادی از هزینه ای که برای آنها می پردازید به خاطر اسم برند است نه فقط تولید آن! برخی برند ها نیز دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای هستند اما نسبت به هزینه معقولی که برای آنها می پردازید کیفیت بسیار بالایی دارند.

خرید ساعت مچی زنانه با توجه به نوع بند

نکته جالب در خرید ساعت مچی علاوه بر توجه به نوع برند و نوع صفحه آن توجه به نوع بند ساعت مچی زنانه  است که نقش مهمی را در زیبایی ساعت دارد.  بند های ساعت دارای تنوع زیادی هستند از بند های چرمی سنتی گرفته تا بندهای استیل ضد زنگ و بندهای لاستیکی  و سرامیکی . . . و از آن جایی که بند ها از اساسی ترین قطعات ساعت هستند و می تواند سهولت استفاده از آن را برای فرد داشته باشد ما در این قسمت به بررسی انواع بند های ساعت  مچی زنانه در خرید ساعت مچی زنانه می پردازیم.

تشخیص عینک آفتابی اصل با موبایل سه سوته و آسان


ساعت مچی کومو


ساعت مچی کومو

بند چرمی

بند چرم کلاسیک محبوب ترین و پرطرفدارترین نوع بند ساعت مچی برای خانم ها است و از ان جایی که تناسب ساعت مچی با نحوه لباس پوشیدن یکی از مواردی است که خانم ها در خرید ساعت مچی شیک به آن ها توجه دارند از این رو  بسیاری از خانم ها دوست دارند تا از ساعت های بند چرم که مناسب مهمانی ها و مجالس است استفاده کنند از این رو ساعت های بند چرم بهترین انتخاب برای افرادی است که به دنبال ساعتی با قیمت مناسب و مورد استفاده در موقعیت های مختلف از جمله فضاهای نیمه رسمی و طول روز باشد مورد استفاده قرار بگیرد بهترین انتخاب برای شما یک ساعت مچی بند چرم زنانه خواهد بود.

خرید ساعت مچی زنانه بند فلزی

بیشتر افراد در انتخاب ساعت مچی از انتخاب ساعت با بند فلزی اجتناب می کنند زیرا احساس می کنند این نوع بند ساعت مردانه است اما با توجه به تنوع بالای این نوع ساعت ها و طرح های خاصی که وجود دارد ساعت مچی بند فلزی با داشتن نگین و تزئینات زیبای زنانه برای مهمانی ها و مراسم بسیار مناسب بوده و استایلی خاص و چشم گیر را برای شما به جود می آورد. و با توجه به سهولت استفاده از این نوع ساعت ها می توانید در هر مراسمی از آن استفاده کنید.

اکسسوری ساعت - خرید ساعت مچی زنانه

بند استیل

ساعت مچی بند استیل زنانه انتخابی مناسب برای آن دسته از خانم هایی است که به دنبال ظاهری بسیار رسمی و زیبا هستند امروزه با توجه به استقبال خانم ها از این نوع ساعت ها می توان انواع مختلفی از این نوع بند ها را مشاهده کرد. شاید جالب باشد تا بدانید که قد و وزن شما نیز در نوع ساعتی که برایتان مناسب است تاثیر می گذارد اگر دوست دارید که یک ساعت مچی شیک و رسمی انتخاب کنید ساعت رولکس datejust 28 mm یکی از جذاب ترین ساعت های مچی با بند استیل ضد زنگ در بازار است.

خرید ساعت مچی زنانه بند سرامیکی

این نوع بند های ساعت که بسیار شبیه به بندهای استیل هستند طرفدارن زیادی را دارد این نوع بند ها ضد خش هستند و با توجه به وزن کمی که دارند بسیار سبک هستند علاوه بر سبک بودن ضد حساسیت نیز می باشند و در زمان تعریق پوست دست حساسیت خاصی را برای افراد ایجاد نمی کنند. ساعت های برند رادو دارای این نوع بند هستند که با توجه به نوع برند و شکل ظاهری که این ساعت دارد از پرفروش ترین ساعت های زنانه است.

بند لاستیکی

در میان بندهای متنوعی که وجود دارد یکی از بندهای پرکاربرد در ساعت های مچی، بند لاستیکی است که در رنگ ها و مدلهای گوناگون عرضه می شود. این بند ها مناسب کودکان و جوانان است. با توجه به این که این بندها قابل شستشو هستند و عرق را جذب نمی کنند بیشتر ورزشکاران از این نوع بند ها استفاده می کنند این بند ها علاوه بر قیمت مناسب دارای رنگ بندی های بسیار جذاب و پرطرفدار هستند.

تفاوت ساعت مچی سه موتوره با تک موتوره چیست ؟

ساعت مچی زنانه کلاسیک - خرید ساعت مچی زنانه

انواع مدل های ساعت مچی زنانه

همان طور که می دانیم ساعت های مچی انواع گوناگونی دارند که ساعت مچی زنانه یکی از انواع بسیار پرطرفدار است که با توجه به طرح های بسیار متنوعی که دارد مورد توجه بسیاری از خانم ها قرار دارد ساعت های مچی زنانه در انواع اسپرت و رسمی وجود دارند بیشتر خانم ها در خرید ساعت به دنبال ساعت های اسپرت هستند در خرید ساعت مچی زنانه با توجه به زرق و برق ساعت ها و مدل­های متنوعی که وجود دارد ممکن است که افراد دچار ترید شوند از این رو ما به معرفی انواع ساعت مناسب زنانه می پردازیم


ساعت مچی کومو


ساعت مچی کومونو

ساعت مچی دیجیتال

با توجه به پیشرفت تکنولوژی امروزه ساعت های جدیدی طراحی شده است که با عنوان ساعت دیجیتالی شناخته می شوند که دارای انواع مختلفی هستند این ساعت ها دارای طراحی ساده و بسیار زیبا، شیک و ظریف هستند و می توان با تمام لباس ها و سبک ها به راحتی ست کرد. انواع مختلف این ساعت ها عبارتند از ساعت مچی دیجیتال روزمره، ساعت مچی دیجیتال اسپورت، ساعت مچی دیجیتال رسمی و ساعت مچی دیجیتال لوکس که هر کدام دارای ویژگی های خاص و مناسب افراد خاص می باشند .

ساعت سه موتوره

یکی از بروزترین و لاکچری ترین ساعت های لوکس و جذاب زنانه ساعت های سه موتوره هستند که علاوه بر ضد آب بودن دارای ظاهری لوکس و تزئینات براق و صفحه خاصی است این نوع ساعت ها با توجه به نوع طراحی خود دارای بند سیلیکونی و یا پلاستیکی و صفحه بزرگ هستند. و با سبک های اسپرت به راحتی ست می شوند از این رو برای روزهایی که برنامه رسمی و جدی ای ندارید، بسیار مناسب هستند.

ساعت مچی زنانه کارتیه - خرید ساعت مچی زنانه

ساعت طلایی

یکی از ساعت های که همیشه مورد توجه بوده است ساعت های رنگ طلایی هستند، که مانند زیورالات درخشان بسیار جذاب و پرطرفدار می باشد این نوع ساعت ها زیبایی خاصی به تیپ و استایل شما می بخشد از همین رو خرید این نوع ساعت یکی از جذاب ترین انتخاب های خانم ها است زیرا زرق و برق این نوع ساعت ها می تواند به چشم آمدن آن را ضمانت کند و بسیاری از توجهات را به سوی شما جلب نماید.

ساعت رز گلد

هماهنگی زمینه رنگ این ساعت با انواع پوست ها و با انواع جواهرات یکی از مهم ترین دلایل انتخاب این نوع ساعت مچی زنانه است این رنگ برای اولین بار در اوایل قرن نوزده قمری مد شد و برای افرادی که به زیورالات درخشان و براق علاقه ندارند انتخاب ساعت رزگلدی با بند فلزی ساده، فلزی توری و یا بند چرمی سفید انتخاب بسیار ایده ال و بسیار شیکی است.

چرا باید ساعت مچی را روی دست چپ ببندیم ؟


ساعت مچی کومونو


ساعت مچی کومونو

نکاتی که در خرید ساعت مچی زنانه باید به آن توجه داشت

اندازه و شکل صفحه

اندازه صفحه ساعت در انتخاب و خرید آن اهمیت زیادی را دارد امروزه ساعت هایی با مدل های کلاسیک و اسپرت در بازار وجود دارند که دارای صفحاتی متنوع هستند ساعت های اسپرت دارای صفحاتی بزرگ تر نسبت به مدل‌های کلاسیک را دارند. از این رو بیشتر افراد ساعت های اسپرت را به علت داشتن صفحه بزرگ تر و خوانایی بیشتر و ست شدن با استایل خود انتخاب می کنند نکته مهم دیگر این که افرادی که دارای دستان لاغر و باریک هستند بهتر است تا از ساعت های سبک کلاسیک استفاده کنند زیرا صفحه‌ی کوچک تناسب بیشتری با دستانتان دارد.

شکل صفحه‌های ساعت‌های مچی با هم تفاوت دارد. بعضی‌ها انتخاب شکل صفحه را با نوع روحیه افراد مرتبط می‌دانند:

• صفحه گرد: صفحه گرد یکی از رایج‌ترین صفحه‌های ساعت مچی است. کسانی که به استفاده از صفحه گرد علاقه دارند، معمولا روحیه‌های انعطاف‌پذیری دارند؛ اما از چارچوب‌های معمول هم بیرون نمی‌زنند.

ساعت مچی زنانه شیک - خرید ساعت مچی زنانه

• صفحه مربعی: شاید بتوان دومین صفحه رایج را فرم مربعی دانست. افرادی که به اشکال مربع یا مستطیل برای انتخاب صفحه ساعتشان علاقه بیشتری نشان می‌دهند، معمولا چارچوب‌های خاصی دارند، بسیار منظم هستند و روحیه انعطاف پذیری‌شان پایین‌تر است.

• صفحه غیر منتظم: بعضی صفحه‌ها هستند که شامل اشکال غیر منتظم می‌شوند. برای مثال برند معتبر کارتیه Cartier که یکی از بهترین برندها بین تولیدکنندگان ساعت های مچی زنانه مارک دار و اصل است، نوعی ساعت دارد که با نام Crash شناخته می‌شود. صفحه این ساعت طوری طراحی شده که انگار زیر پا یا چرخ‌های ماشین له شده است و اتفاقا از مدل‌های محبوب این برند است. کسانی که سراغ اشکال غیر معمول می‌روند معمولا روحیه‌های ساختار شکن و آوانگارد دارند که ریسک پذیری‌شان بالاست.

• سایر اشکال منتظم: بعضی افراد هم دوست دارند سراغ سایر اشکال منتظم یا حتی شکل‌هایی بروند که بیشتر شناخته شده‌اند؛ مثل اشک. روحیه این افراد معمولا جایی بین افراد ساختارشکن و مطلقا پایبند به ساختار قرار می‌گیرد. آن‌ها ممکن است در شرایطی واکنش‌های یک آدم ملتزم به چارچوب را نشان دهند و در شرایط دیگر ساختارها را بشکنند.

جنس صفحه در خرید ساعت مچی زنانه

در خرید ساعت مچی زنانه توجه ب جنس صفحه بسیار اهمیت دارد از آن جایی که ساعت ها از مهم ترین اکسسوری خانم ها به شمار می روند و همیشه همراه آن ها هستند باید جنس صفحه ساعتی که انتخاب می کنند بسیار مناسب و مقاوم در برابر خط و خش باشد.

صفحه ساعت ها معمولا از جنس پلاستیک، تلق، شیشه و کریستال هستند که برای خانم ها صفحه کریستالی با توجه به ضدضربه ، ساییدگی و ضد خش بودن بهترین انتخاب برای پوشش صفحه ساعت است این نوع ساعت ها دارای قیمت بسیار بالایی در مقایسه با سایر صفحه ها هستند.

ویژگی هایی که ساعت مچی زنانه باید داشته باشد ! راهنمای خرید ساعت

ساعت مچی - خرید ساعت مچی زنانه

برند ساعت

انتخاب برند مناسب در کنار موارد ظاهری از تاثیرگذارترین معیارهای انتخاب ساعت مچی زنانه است امروزه برند های بسیار معروف و بسیار تاپی وجود دارد که در میان آن ها برند های مشهوری چون سیکو، رولکس، سواچ و کاسیو جز لاکچری ترین و خاص ترین نوع برند ها می باشند که انتخاب مناسبی برای خاص پسندان و شیک پوشان است.

رنگ پوست

انتخاب رنگ ساعت کاملا بستگی به سلیقه شما دارد اما خوب است بدانید انتخاب ساعت می تواند  متناسب با رنگ پوست شما باشد. رنگ پوست به طور کلی در یکی از این دو دسته قرار می گیرد سرد یا گرم. با مشاهده رنگ رگ های دست می توانید رنگ پوست خود را تشخیص دهید. رنگ سرد پوست با رگ  های مایل به آبی مشخص می شود.

اگر رنگ پوستتان سرد باشد، ممکن است ته رنگ صورتی مایل به قرمز رنگ داشته باشید. از طرف دیگر، رنگ های گرم پوست توسط رگ های سبز رنگ شناخته می شود. افراد با این رنگ پوست هنگامی که آینه نگاه می کنند ممکن است ته رنگ زرد مشاهده کنند.

حال که نحوه تشخیص رنگ پوست را دانستید، باید بدانیم کدام جنس و رنگ  قاب و بند ساعت برایمان مناسب تر است. خانم هایی که رنگ پوست سرد دارند، استفاده از ساعت مچی با قاب استیل ضد زنگ نقره ای، نقره یا طلای سفید، برایشان مناسب تر است. در مقابل، ساعت های مچی با قاب ساعت طلایی یا رز گلد انتخاب بهتری برای خانم هایی است که رنگ پوست گرم دارند.

ساعت مچی رولکس زنانه - خرید ساعت مچی زنانه

سن فرد

سن بدون شک روی انتخاب ساعت تاثیرگذار است. به عنوان مثال، برای مادرتان باید یک ساعت شیک و سنگین با دسته نقره ای یا طلایی انتخاب کنید. اما برای یک دختر نوجوان، ساعت انتخابی باید متناسب با مد روز و استایل او باشد.

ساعتتان را با زیورالات ست کنید

خانم ها بیشتر به فکر ست کردن ساعت انتخابی خود با زیور آلاتشان را دارند به همین دلیل قبل از خرید بهتر به نظر می رسد نیم نگاهی به سایر اکسسوری های خود بیندازید در این صورت می تونید مناسب ترین گزینه را انتخاب و خریداری کنید. به عنوان مثال اگر یک دستبند سفید رنگ دارید در این صورت خریدن ساعت مچی با بند طلایی زیبا به نظر نخواهد رسید البته اگر قصد استفاده ی همزمان آنها را دارید.

برای خرید ساعت مچی زنانه مدل ساده را انتخاب کنید

اگر می خواهید یک ساعت زنانه هدیه بدین و سلیقه فرد مورد نظر را دقیق نمی دانید پیشنهاد می کنیم ساعت های انتخاب کنید که با استایل های مختلف سازگاری داشته باشد. می توانید یک ساعت مینیمال و ساده انتخاب کنید که می توانید مطمئن باشید هیچ گاه از مد نمی افتد و با همه سلیقه ها سازگاری دارد!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *