ساعت مچی پتک فیلیپ
ساعت مچی

علت محبوبیت ساعت مچی پتک فیلیپ و بهترین مدل های آن

ساعت مچی پتک فیلیپ یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین برند های ساعت مچی، از گذشته تا به امروز بوده و هست. داستان شکل گیری این برند، معروف ترین مدل های ساعت آن و نحوه ی تشخیص ساعت مچی پتک فیلیپ اصل از تقلبی را در کومولایف بخوانید.

شروع کار ساعت مچی پتک فیلیپ

ساعت پتک فلیپ - ساعت مچی پتک فیلیپ

قبل از شکل گیری، پتک و فیلیپ هر دو در سفرهای خود در محدوده ساعت بودند. در سال 1839، Antoine Norbert de Patek اتحادیه ای را با فرانسوا چاپک تشکیل داد و Patek، Czapek & Cie، سلف برند Patek Philippe را راه اندازی کرد. این همکاری شش سال طول کشید و آنها چندین قطعه زمانی استثنایی را خلق کردند. هنگامی که شراکت آنها در سال 1845 منحل شد، آنها راه خود را ادامه دادند و به ترتیب به تولید ساعت‌ها ادامه دادند.

در همین حال، ژان آدرین فیلیپ به عنوان یک نیروی محرکه در مورد اختراعاتش شناخته می شد و به خاطر سیستم سیم پیچی بدون کلید و تنظیم دست خود در نمایشگاه صنعتی پاریس مدال برنز دریافت کرد. او برای ثبت اختراع این طرح درخواست داد و توجه بسیاری از جمله ملکه ویکتوریا را به خود جلب کرد.


ساعت مچی کومونو


ساعت مچی کومونو

تولد ساعت مچی پتک فیلیپ

در سال 1851، هر دو ساعت ساز گرد هم آمدند تا نام تجاری Patek, Philippe & Ce- Fabricants à Genève را راه‌اندازی کنند، برندی که امروز می‌شناسیم.

حرفه آنها چندین دهه طول کشید و آنها همچنان به تهیه ساعت برای افراد سلطنتی و اشراف و دیگران ادامه دادند. پتنت های جدید برای ساعت های آنها شامل یکی برای تنظیم کننده دقیق، مکانیسم های تقویم دائمی برای ساعت های جیبی و برای اولین کرنوگراف دوتایی بود.

این امر منجر به ساخت ساعت جیبی وست مینستر “Duke of Regla” در سال 1910، اولین ساعت مچی زنانه پیچیده با تکرار کننده پنج دقیقه ای در سال 1916، اولین ساعت مچی کرونوگراف چند ثانیه ای در سال 1923 و اولین ساعت مچی آن با تقویم همیشگی در سال 1925.

گران ترین ساعت دنیا - ساعت مچی پتک فیلیپ

جهان و متعاقباً شرکت، ضربه بزرگی را در رکود بزرگ وارد کرد و به دنبال سرمایه‌گذاری خارجی برای مقابله با آن بود و در سال 1932، برادران ژنو ژان و چارلز هنری استرن در Patek، Philippe & Cie سرمایه‌گذاری کردند.

سال، کالاتراوا: Ref. 96 راه اندازی شد. ساعتی که به قدری مورد احترام است که امروزه به شکلی به روز شده به عنوان مدل 5196 همچنان بخشی از مجموعه Patek Philippe است. از آنجا، ساعت های نمادین بسیاری ساخته شدند و حق اختراع ثبت شد.

دوران خانواده استرن

برند پتک فیلیپ Patek Philipe در خانواده استرن نگهداری می شد و در سال 1958 هنری استرن رئیس پاتک فیلیپ شد و پسرش فیلیپ استرن رئیس پاتک فیلیپ در سال 1993 شد. اولین تقویم سالانه پاتک در سال 1996 معرفی شد و از آن زمان تاکنون در لباس های مختلف حضور داشته است. و سبک ها Patek Philippe 5396 از ترکیبی از دیافراگم شماره گیری و یک شماره گیری فرعی برای بیان عملکرد تاریخ استفاده می کند.

اشتیاق فیلیپ استرن به ساعت‌ها منجر به افتتاح موزه Patek Philippe در سال 2001 شد که یکی از برجسته‌ترین موزه‌های ساعت‌شناسی جهان محسوب می‌شود. «معبد برای ساعت‌سازی» که از آن یاد می‌شود، بیش از پنج قرن تاریخ ساعت‌سازی را در خود جای داده است و دارای مجموعه‌ای عتیقه است که شامل ساعت‌هایی از قرن شانزدهم تا مجموعه Patek Philippe از سال 1839 به بعد است. این موزه همچنین دارای کتابخانه ای با بیش از 8000 نشریه در اندازه گیری زمان و زمان است


ساعت مچی کومو


ساعت مچی کومونو

 
قرن بیستم تا کنون
در طول قرن بیست و یکم، بار دیگر پرتاب‌های جدید زیادی تحت مدیریت فیلیپ استرن وجود داشته است، از جمله Tourbillon 10 روزه، Ref. 5101P و مرجع تقویم سالانه. 5250، با اولین چرخ فرار برای فرار اهرمی سوئیسی که از مواد جدید و انقلابی مبتنی بر سیلیکون ساخته شده است.

انواع جنس بدنه ساعت مچی ؛ بررسی مزایا و معایب هر کدام

فیلیپ نه تنها به تاریخ ساعت‌شناسی علاقه داشت، بلکه به پیشرفت ساعت‌ها علاقه داشت و کارهایی مانند تحقیقات پیشرفته Patek Philippe را سفارش داد: راه‌اندازی فنر تعادلی مبتنی بر سیلیکون Spiromax و تحقیقات پیشرفته Patek Philippe: راه‌اندازی Pulsomax. فرار مبتنی بر سیلیکون

او این اشتیاق را به پسرش، تیری، که در سال 2009 رئیس پاتک فیلیپ شد، سپرد. در سال 2011، این برند شاهد عرضه مجموعه Oscillomax با ترکیب فنر تعادل اسپیروماکس، فرار پالسوماکس و تعادل جیروماکس سی بود.

چیزی که در زمان ریاست تیری استرن از نظر طراحی نیز به جلو کشیده شده است، سبک ساعت های زنانه Patek Philippe است. در سال 2009، ما شاهد راه‌اندازی جنبش CH 29-535 PS بودیم که در Ladies First Chronograph ادغام شد و در سال 2011 شاهد راه‌اندازی Repeater اولین دقیقه بانوان، Ref. 7000 R.

ساعت مچی مردانه شیک - ساعت مچی پتک فیلیپ

Patek Philippe Calatrava Pilot Time Travel و Patek Philippe Twenty-4، که در بالا نشان داده شده است.

پتک فیلیپ همیشه ساعت‌های پیچیده‌ای برای خانم‌ها در مجموعه خود داشته است و در سال 2018 شاهد دو مدل جدید بودیم، Calatrava Pilot Travel Time، یک مدل زمان دوگانه، و یک Twenty-4 جدید، یک ساعت خودکار 36 میلی‌متری زنانه جسورانه و در عین حال زنانه، که این روند را ادامه می‌دهد. .

دلیل قیمت ساعت پتک فیلیپ چیست ؟

همان طور که بار ها به این موضوع اشاره کردیم پتک فیلیپ در ساخت ساعت هایش از استیل و مواد پلاستیکی ارزان قیمت استفاده نمی کند چون این کمپانی از همان اول به قصد تولید جنس با کیفیت تاسیس شده بود بنابر این چون در ساخت ساعت هایش از طلا و پلاتین استفاده می کند همین باعث قیمت زیاد این مدل ساعت ها می شود این کمپانی همین طور از مواد مختلف گران قیمت برای خلاقیت های جالب و ایجاد طرح های مختلف روی ساعت ها استفاده می کنند و در برابر این کار قیمت ان را زیاد می کنند .

ساعت قدیمی - ساعت مچی پتک فیلیپ

جالب است بدانید به دلیل نوع نگین های کار شده در ساعت نگین دار پتک فیلیپ و جنس خوبی که دارد این مدل یکی از گران قیمت ترین ساعت مچی های این برند است .

موتور های به کار رفته در ساعت پتک فیلیپ

یکی دیگر از علت های خاص بودن محصولات پتک فیلیپ این است که این برند از موتورهای سیلیکونی در محصولات خود استفاده می‌ کند که یعنی در مقابل تغییرات آب و هوایی این موتورهای سیلیکونی مقاوم هستند . این شرکت‌ برای تولید ساعت‌ های خود از فلزات با کیفیت گران استفاده می‌ کنند که باعث کیفیت بالای ساعت می شود .

این برند در بیش تر ساعت هایی که می سازد از طلای سفید و طلای زرد و یا حتی پلاتین استفاده می کند در واقع از استیل فقط برای تعداد کمی از ساعت ها استفاده می کند . بیش تر ساعت های پتک فیلیپ دارای موتور های شگفت انگیز هستند در خیلی از مدل ها از صفحه ی نمایشی استفاده می شود که شما می توانید موتور را ببینید .


ساعت مچی کومو


ساعت مچی کومو

پتک‌ فیلیپ و ساعت‌های مچی‌اش برای افراد مشهور

وقتی ملکه ویکتوریای انگلستان یک ساعت جیبی را از شرکت پتک‌ فیلیپ در نمایشگاه بزرگ سال 1851 دریافت کرد، شهرت این شرکت در ارتباط با خانواده‌های سلطنتی دنیا مستحکم گردید. از تزار روس نیکلای دوم گرفته تا پرنس آلبرت موناکو: تمام خانواده‌های سلطنتی دنیا مهر تایید بر نام شرکت پتک ‌فیلیپ زدند.

فهرست مشتریان برجسته این شرکت در بدترین حالت هم تحسین‌برانگیز است. از جمله استفاده‌کنندگان برند پتک ‌فیلیپ می‌توان افرادی همچون جیمز وارد پکوارد، والت دیزنی، پابلو پیکاسو (خریدار ساعت مدل Ref. 2497)، جان لنون، اریک کلاپتون، پائول مک کارتنی، به همراه زوج مشهور برد پیت (خریدار ساعت مدل Nautilus) و انجلینا جولی (خریدار ساعت مدل Ref. 7000) را نام برد.

ویژگی های ساعت مچی با کیفیت که ارزش خرید دارد !

نکته قابل ذکر دیگر اینکه: چندین پاپ اعظم از ساعت مچی با برند پتک ‌فیلیپ استفاده کرده‌اند و این رویه در سال 1866 از پاپ اعظم Pius نهم شروع گردید و پاپ اعظم Leo دوازدهم در 1878 آنرا ادامه داد. طی دهه‌های متمادی، بسیاری مدل‌های ویژه برای پاپ‌ها ساخته شد ولی این ارتباط قوی میان برند پتک ‌فیلیپ و کلیسای کاتولیک تعجب‌آور نیست، چرا که بنیانگزار آن یعنی آنتونیو پتک یک کاتولیک متعصب بوده است.

ساعت مچی مردانه - ساعت مچی پتک فیلیپ

انواع مدل های ساعت مچی پتک فیلیپ

برند پتک فیلیپ Patek Philippe که در سال 1839 تأسیس شد، از آن زمان مجموعه وسیعی را ایجاد کرده است که در حال حاضر شامل بیش از 160 ساعت مردانه پتک فیلیپ و ساعت زنانه پتک فیلیپ و ساعت های جیبی و بیش از 50 حرکت داخلی است.

برای فهرستی جامع از همه چیزهایی که ارائه می شود، پیشنهاد می کنیم یک نسخه چاپی از کاتالوگ Patek Philippe را سفارش دهید. این یک کتاب تصویری زیبا است که سزاوار جایگاهی در قفسه هر طرفدار جدی ساعت است.

برای کسانی که به دنبال گشت و گذار در این مجموعه متراکم هستند بدون اینکه در لفاظی های پیچیده بازاریابی حرکت کنند، ما راهنمای ساده زیر را جمع آوری کرده ایم تا شما را به طور خلاصه با Patek Philippe به خوبی آشنا کنیم.

بیایید ابتدا به دسته بندی های اصلی مجموعه Patek Philippe بپردازیم.

پتک فیلیپ ناتیلوس  Nautilus

نمادی از دهه 1970 که به پاتک فیلیپ کمک کرد تا در سال 1976 وارد بازار ساعت های ورزشی شود.

ساعت پتک فیلیپ Aquanaut

این ساعت‌ها که در سال 1997 به عنوان یک جایگزین مقرون‌به‌صرفه برای Nautilus معرفی شدند، به‌ویژه در استیل به سختی به دست می‌آیند.


ساعت مچی کومونو


ساعت مچی کومونو

 

ساعت پتک فیلیپ کالاتراوا Calatrava

ساعت‌های لباس گرد پاتک فیلیپ با الهام از باهاوس ، اولین بار در اواخر دهه 1920 عرضه شد. این بوم‌های خالی معمولاً ساده و زیبا، فقط با زمان و تاریخ، با الماس هم فرش می‌شوند.

ساعت پتک فیلیپ Complications

این ساعت‌ها معمولاً دارای دو یا سه عارضه هستند (دستگاه‌های مکانیکی که کاری غیر از تعیین زمان انجام می‌دهند)، این ساعت‌ها از صفحه‌های تمیز و ساده تا ساعت‌های بسیار تزئینی متغیر هستند.

ساعت پتک فیلیپ مدل sky moon tourbillon

این مدل در سال ۲۰۰۰ معرفی شد که هم قابلیت های بساری دارد و هم جزو گران قیمت ترین ساعت ها هستند همچنین از اولین مدل های ساعت دورو است که یک سمت ان عقربه ها را نشان می دهد و سمت دیگر آن آسمان شب را یعنی این ساعت مچی در شب صفحه ی نمایشش به شکل اسمان شب می شود که همین قابلیت عجیب باعث افزایش قسمت ان شده .

پتک فیلیپ - ساعت مچی پتک فیلیپ

ساعت پتک فیلیپ Grand Complications

در طالع بینی، یک عارضه بزرگ دارای چندین عارضه در یک ساعت است. هیچ خط مشی سختی وجود ندارد، اما اکثر مردم موافقند که (به استثنای مکانیسم تاریخ) سه عارضه یا بیشتر یک عارضه بزرگ را تشکیل می دهد

ساعت پتک فیلیپ Golden Ellipse

این ساعت‌های مستطیلی بسیار نازک که در اصل در سال 1968 تولید شدند، دوباره در اندازه‌های بزرگتر به روز شده در دسترس هستند. برخی از زیباترین ساعت‌های فقط زمان ساخته شده تا کنون.

ساعت پتک فیلیپ مدل grand master

گرند مستر هم نوع دیگری از ساعت‌های دو رو است که توسط همین کمپانی در سال ۲۰۱۴ معرفی شده و امکانات مختلفی دارد می‌توان یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این مدل را صدای زنگ آن حساب کرد این مدل محبوب ترین ساعت در دنیا است شما نه از نگاه کردن به صفحه زیبای آن خسته می شوید و نه ازصدای دلنشین آن .

پارامترهایی که بر وزن ساعت مچی تاثیر می گذارند

ساعت پتک فیلیپ Twenty~4

سی و شیش میلی متر و کوچکتر، گرد یا مربع، مکانیکی یا کوارتز، اینها ساعت های لباس زنانه هستند.

گرانترین ساعت پتک فیلیپ

مدل مشهور Supercomplication مثالی بسیار خوب از قیمت های باورنکردنی ساعت های پتک فیلیپ است. در سال 1928، سرمایه دار معروف امریکایی، هنری گریوز، این ساعت را با 24 قابلیت سفارش داد که در میان آنها صدای زنگ وست مینستر،تقویم ، نمایشگر زمان طلوع و غروب خورشید و نقشه ماهواره ای نیویورک بود.

ساعت مچی لاکچری - ساعت مچی پتک فیلیپ

این ساعت از 900 قطعه ساخته شده و یکی از پیچیده ترین ساعت های دنیا به حساب می آید که بدون دخالت کامپیوتر طراحی و ساخته شده است. در سال 1993، ارزش این ساعت 60 هزار فرانک بود سپس در سال 2014، این ساعت در نمایشگاه ژنو با قیمت باورنکردنی و رکورد شکن 23.2 میلیون فرانک سوئیس به فروش رسید. این ساعت هنوز هم به عنوان یکی از گران قیمت ترین ساعت های جهان مطرح است.

چگونه یک ساعت تقلبی پتک فیلیپ را از اصل آن تشخیص دهیم؟

همان طور که می دانید پتک فیلیپ یکی از برترین ساعت‌سازان لوکس سوئیسی در جهان است. امروزه برای بسیاری داشتن ساعت های پتک فیلیپ یک دستاورد است. برند پتک فیلیپ حساسیت زیادی در ساخت ساعت مچی هایش به خرج می دهد.

بنابراین تولید انبوه آن امکان پذیر نیست. تخمین زده می شود که پتک فیلیپ از زمان آغاز کار خود تنها حدود یک میلیون ساعت تولید کرده است. متاسفانه بخاطر لوکس و مشهور بودن ساعت مچی های این برند سودجویان بسیاری در سدد تولید ساعت های فیک این برند هستند.

تشخیص ساعت مچی اصل پاتک فیلیپ کار آسانی نیست. با این حال، خبر خوب این است که برخی از علائم می تواند به شما در شناسایی ساعت تقلبی پتک فیلیپ (Patek Philippe) کمک کند.

ساعت مچی اصل - ساعت مچی پتک فیلیپ

متریال به کار رفته در ساعت مچی های پتک فیلیپ

پتک فیلیپ همیشه در مورد موادی که برای ساخت ساعت های خود استفاده می کند بسیار خاص و دقیق بوده است. بیشتر ساعت‌های این برند از طلا و پلاتین ساخته شده‌اند. اگرچه مدل‌هایی ساخته شده از استیل ضد زنگ نیز وجود دارد.

با این حال، آنچه باید در نظر داشته باشید این است که پتک فیلیپ تنها از بالاترین کیفیت هر فلز برای ساخت ساعت های خود استفاده می کند. جعل‌کنندگان معمولاً توجه بیشتری به ظاهر نسبت به کیفیت کلی ساعت نشان می‌دهند. کیفیت فلزات مورد استفاده برای ساعت های تقلبی پتک فیلیپ ممکن است خوب باشد اما استانداردهای کیفیت واقعی این برند را برآورده نکند.

نکته

به قاب و داخل قاب پشتی ساعت‌های پتک فیلیپ نگاه کنید قاب های ساعت اصل و معتبر پتک فیلیپ از طلای ۱۸ عیار، پلاتین یا فولاد ضد زنگ ساخته شده اند. علاوه بر این، ساعت‌های پتک فیلیپ عموما دارای قاب پشتی سخت و محکم بدون هیچ گونه حکاکی یا تزئین هستند (برخی از مدل‌های نسخه محدود استثنا هستند).

قیمت ساعت مچی های پتک فیلیپ

برای تشخیص ساعت پتک فیلیپ اصل باید بدانید که ساعت‌های پتک فیلیپ در بالاترین حد از طیف ساعت‌های لوکس قرار دارند و بر این اساس قیمت‌گذاری می‌شوند. با در نظر گرفتن این مورد، مدل ساعت پتک فیلیپی را که به آن توجه دارید در چندین وب سایت و فروشگاه سرچ و تحقیق کنید تا محدوده قیمت کلی آن را بفهمید. اگر قیمت ساعت‌ پتک فیلیپ به طور قابل توجهی کمتر از قیمت بازار برای شما ذکر شده است، احتمالاً ساعت پتک فیلیپ مورد نظرتان تقلبی است.

انواع عقربه ساعت مچی و علت طراحی آن

ساعت پتک فیلیپ زنانه - ساعت مچی پتک فیلیپ

چک کردن کد رفرانس ساعت مچی های پتک فیلیپ

یکی دیگر از جزئیات جزئی اما مهم که اغلب نادیده گرفته می شود قرار دادن شماره سریال است. به خاطر داشته باشید که پتک فیلیپ شماره سریال ساعت های خود را در قسمت بیرونی قاب درج نمی کند. شماره داخل قاب پشتی حک شده است.

ساعت های پشت شفاف دارای شماره مدل و سریال خود در اطراف لبه های داخلی هستند. هر ساعت معتبر پتک فیلیپ دارای شماره سریال یا همان کد رفرانس است. با این حال، سودجویان می توانند شماره سریال همان مدل را در ساعت جعلی پتک فیلیپ حک کنند.

نظر کارشناسان

برای این که مطمئن شوید ساعت پتک فیلیپ شما و تمام اجزای آن اصل است یا خیر، می توانید آن را نزد فرد کارشناس متخصص ساعت های پتک فیلیپ بیاورید. کارشناس به طور گسترده ای ساعت را بررسی می کند تا از اصالت و ارزش آن اطمینان حاصل کند.

فونت ساعت

پتک فیلیپ از فونت منحصربفرد خود با اندازه ای خاص در ساعت مچی های خود استفاده می کند. حروف واضح، با فاصله مساوی و بدون غلط املایی خواهند بود. برعکس، ساعت‌های تقلبی پتک فیلیپ فونت مشابهی ندارند یا سعی نمی‌کنند از اندازه استاندارد پتک فیلیپ استفاده کنند و نام تجاری را برجسته‌تر نشان دهند.

ساعت مچی لوکس - ساعت مچی پتک فیلیپ

پنجره تاریخ ساعت مچی های پتک فیلیپ

سریع ترین راه برای تشخیص ساعت تقلبی پتک فیلیپ این است که به پنجره تاریخ نگاه کنید، زیرا تاریخ فعلی نشان داده شده در ساعت های فیک پتک فیلیپ هرگز به درستی در مرکز قرار ندارند و اندازه فونت آن ها صحیح نیست. آن ها ضخیم یا واقعاً نازک هستند. در حالی که تمام ساعت‌های اصل پتک فیلیپ جزئیات خود را به درستی تعریف می‌کنند و همگی یک پارچه هستند.

وزن ساعت مچی

جنبه دیگری که باید در نظر بگیرید وزن است. وزن ساعت نیز نشانه دیگری برای شناخت ساعت مچی تقلبی است. هنگام یافتن تأیید اصالت ساعت پتک فیلیپ، باید در نظر داشت که این برند فقط از موادی با کیفیت بالا استفاده می کند و ساعت‌هایش وزن ثابتی دارند. اگر ساعتی که اکنون در نظر دارید سبک‌تر به نظر می‌رسد یا از نظر وزنی شبیه به ساعت‌های بسیار معمولی موجود در فروشگاه‌های غیر اورجینال است، ساعت پتک فیلیپ شما معتبر و اصل نیست.

ساعت مچی کلاسیک - ساعت مچی پتک فیلیپ

بند ساعت مچی های پتک فیلیپ

به دستبند نگاه کنید. دستبندهای اصل پتک فیلیپ از پلاتین و طلای ۱۸ عیار ساخته شده اند. با این حال، بند های دیگر از چرم یا کامپوزیت خاصی ساخته شده اند. چیزی که باید برای شما قابل توجه باشد این است که این برند شماره مدل مخصوص هر سری از ساعت هایش را روی دستبندها درج می کند. علاوه بر این، بند های پتک فیلیپ اصل و معتبر دارای لوگوی برند هستند که در قسمت داخلی آن حک شده است و همچنین سگک های بند ساعت دارای لوگو پتک فیلیپ هستند.

ساعت‌های پلاتینی  پتک فیلیپ اصل دارای یک مجموعه الماس کوچک در وسط بند هستند. اگر الماس ساعت پتک فیلیپ در دست شما برجسته تر است یا وجود نداشته باشد، جعلی است.

بررسی صفحه ساعت

صفحه و دسته کوک ساعت مچی پتک فیلیپ را بررسی کنید در یک نگاه، ممکن است ساعت تقلبی پتک فیلیپ را با نگاه کردن به صفحه آن شناسایی نکنید، زیرا به نظر می رسد شبیه ساعت اصلی است. اما جزئیات جزئی برای شناسایی جعلی وجود دارد.

بیایید با نوع فونت شروع کنیم. پتک فیلیپ از فونت منحصربفرد و همچنین با اندازه ای معین در ساعت های خود استفاده می کند. حروف واضح، با فاصله مساوی و بدون غلط املایی خواهند بود. برعکس، ساعت‌های تقلبی پتک فیلیپ فونت مشابهی  ندارند یا سعی نمی‌کنند از اندازه معین استفاده کنند و نام تجاری پتک فیلیپ را برجسته‌تر نشان دهند.

آسان ترین روش کوتاه کردن بند ساعت استیل در خانه

ساعت مچی - ساعت مچی پتک فیلیپ

بررسی دسته کوک

در ساعت‌های پتک فیلیپ اصل، روی دسته کوک به شکلی عالی و دقیقی حکاکی شده است. این جزئیات (مارک برند) چیزی است که باید آن را با استفاده از یک لنز بزرگ‌نمایی بررسی کنید. اگر هیچ جزئیاتی روی دسته کوک پیدا نکردید یا طرح آن ناقص به نظر می‌رسد، ساعت پتک فیلیپ شما اصل نیست.

بررسی پیچ ها

تکنیکی وجود دارد که برای بسیاری از برندهای ساعت استفاده می شود که به نام بلوینگ شناخته می شود. اساساً، این تکنیک شامل گرم کردن پیچ ها قبل از استفاده از آنها در ساخت ساعت است. هدف در نظر گرفته شده این است که تکنیک بلوینگ پیچ ها را سفت تر کند تا در برابر فرسایش مقاومت بیشتری داشته باشند. گرمایش به خودی خود باعث می شود که پیچ ها سایه آبی رنگ به خود بگیرند. درست است که حتی بسیاری از برندهای لوکس نیز از رنگ آبی برای پیچ ها استفاده می کنند.

با این حال پتک فیلیپ یکی از معدود برندهایی است که از این تکنیک استفاده نمی کند. زیرا کیفیت پیچ های انتخاب شده پتک فیلیپ، بسیار بالا است و واقعاً نیازی به بکار گیری این تکنیک نیست. بنابراین اگر رنگ آبی در پیچ های ساعت پتک فیلیپ دیده شود، نشانه غیر اصل بودن ساعت مچی است.

روش های تشخیص ساعت اصل از فیک

درست است که انجام بعضی از این کارها به نظر دشوار است ولی برای تشخیص یک ساعت اصل لازم است! اما همیشه فروشگاه‌هایی هستند که اعتبار آن‌ها اهمیت بیشتری از سود بیشتر آن‌ها دارد.

خرید از فروشگاه معتبر بهترین راه برای تشخیص ساعت مچی اصل از فیک

از فروشگاهی که یک ساعت فیک دارد انتظار ساعت اصل نداشته باشید! خیلی از فروشگاه‌ها امروزه در کنار ساعت اصل ساعت فیک و کپی هم به فروش می‌رسانند.

این فروشگاه‌ها مطمئن نیستند! چرا باید این ریسک را بپذیرید؟ خوب احتمال این که یک ساعت مچی فیک به جای اصل به شما بفروشند هست! پس باید از فروشگاه‌های معتبر مثل کومولایف خرید کنید! این راحت‌ترین روش برای خرید ساعت مچی اصل است.

موتور ساعت مچی ، مطمئن‌ترین راه برای تشخیص ساعت مچی اصل از فیک

اگر موتور یک ساعت مچی اصل باشد قطعا ساعت مچی اصل است! برای این کار لطفا در خانه دست به آچار نشوید! اگر موتور ساعت مچی را ببینید به راحتی می‌توانید تشخیص دهید که این ساعت مچی اصل است یا فیک!

موتور ساعت مچی ۵۱ درصد از ساعت مچی است. ظاهر ساعت مچی را می‌توان به بهترین شکل کپی کرد! اما موتور ساعت مچی برای کپی کردن هزینه زیادی دارد. همین دلیل باعث می‌شود موتور ساعت مچی غیر قابل کپی باشد.

بعضی ساعت‌ها برای این که خودشان را ثابت کنند از صفحه‌های قلب باز برای طراحی خود استفاده می‌کنند. در این ساعت‌ها می‌توانید موتور ساعت را از روی صفحه ببینید و این نشان از اصل بودن ساعت دارد.

نکته: بعضی ساعت‌های مچی اصل اگر پشت ساعت باز شده باشد دیگر شامل گارانتی نمی‌شوند. بنابراین دقت کنید که هر ساعت مچی را زیر تیغ جراحی نبرید. چون اگر همه چیز درست باشد دیگر از امکانات گارانتی آن‌ها نمی‌توانید استفاده کنید.

گارانتی بین المللی و رفرنس ساعت برای تشخیص ساعت مچی اصل از فیک

تمام ساعت‌های مچی اصل دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بین المللی هستند. این گارانتی به شما کمک می‌کند که در هر جای جهان اگر این ساعت مچی را به یکی از نمایندگی‌های برند ارائه کنید، از گارانتی ساعت مچی استفاده کنید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۹ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *