عینک آفتابی اصل
عینک آفتابی

دلایل اهمیت خرید عینک آفتابی اصل را بدانید !

با افزایش جنس های تقلبی در بازار، تشخیص عینک آفتابی اصل بسیار سخت شده است. در ساخت عینک های تقلبی از مواد بی کیفیت استفاده می شود و این عینک ها در مقابل اشعه های مضر هیچ گونه محافظتی از چشم نمی کنند. برای اینکه از اهمیت استفاده از عینک آفتابی اصل آگاه شوید این مقاله از کومولایف را دنبال کنید.

عینک آفتابی زنانه فرم سفید - عینک آفتابی اصل

دلایل اهمیت استفاده از عینک آفتابی اصل

محافظت در برابر اشعه فرابنفش

یکی دیگر از موارد مهم تابش اشعه ماورا بنفش خورشید است که می‌تواند باعث ایجاد آب‌مروارید شود.
همچنین امکان رشد تومور خوش‌خیم در سطح چشم و ایجاد بیماری فتوکراتیت وجود دارد. اکثر عینک‌های آفتابی UV هستند و به محافظت از چشم در برابر این اشعه‌های مضر کمک می‌کنند. می‌توان با خرید عینک آفتابی و استفاده از آن از ابتلا به این بیماری‌ها جلوگیری کرد.

محافظت در برابر نور آبی

قرار گرفتن در معرض اشعه آبی و بنفش نور خورشید به مدت طولانی می‌تواند بر شبکیه چشم تأثیر مستقیم گذاشته و باعث ایجاد بیماری دژنراسیون ماکولا (تباهی لکه زرد) شود.

جلوگیری از بیماری خشکی چشم

معمولا افراد هنگام قرار گرفتن در موقعیت‌های پر از گرد و غبار یا محیط‌ های به شدت خشک دچار خشکی پوست یا خشکی چشم می‌شوند که یکی از فواید استفاده از عینک آفتابی مناسب در چنین مواقعی، جلوگیری از خشکی چشم است.

عینک آفتابی زنانه - عینک آفتابی اصل

سردرد و میگرن کمتر

نورهای درخشان می­‌تواند عاملی برای شروع میگرن و سردرد باشد. پوشیدن عینک آفتابی می‌تواند به کم کردن شدت و تعداد این سردردها کمک کند. حتی اگر سردردی یا میگرنی نیستید، باز هم پوشیدن عینک آفتابی در خارج از منزل به کاهش خستگی چشم کمک خواهد کرد و راحت‌تر خواهید بود.

پیشگیری از ابتلا به آب مروارید

قرار گرفتن در معرض نور شدید خورشید سبب بروز بیماری آب مروارید خواهد شد که یکی از راه‌های پیشگیری از ابتلا به این بیماری، استفاده از عینک آفتابی استاندارد است


عینک آفتابی کومو


دید راحت با عینک آفتابی اصل

کافی است دو ساعت زیر نور آفتاب باشید تا چشمانتان دید راحت و واضح خود را از دست بدهند و نور شدید خورشید باعث خارش و اشک زدن چشمان شما شود. عینک آفتابی می‌تواند همه‌ی این مشکلات شما را برطرف کند.

لنزهای پولاریزه میزان نوری که از سطوح منعکس می‌شود کاهش می‌دهند. این لنزها همچنین مقداری از نور پراکنده‌شده توسط جو را فیلتر می‌کنند که باعث می‌شود شما دید بهتری داشته باشید.

جلوگیری از سرطان پوست

پوست روی پلک‌ها و پوست اطراف چشم نسبت به پوست سایر اجزای بدن سیار حساس‌تر است و بیشتر در معرض ایجاد سرطان است. با استفاده از عینک آفتابی برای تمام فعالیت زیر نور خورشید از چشم خود را در برابر نور خورشید، آلودگی گردوغبار و سرطان پوست محافظت کنید.

تخریب شبکیه

در تخریب شبکیه، بخشی از شبکیه چشم که ماکولا نامیده می­‌شود، تخریب می­‌شود و باعث اختلال در دید و در بسیاری از موارد، نابینایی محتمل است. برخی از اشعه‌­های UV ممکن است باعث سرعت بخشیدن به این پروسه شوند. پوشیدن عینک آفتابی می‌­تواند به محافظت از چشم­ها در برابر این اشعه‌­های مضر کمک کند.

راز محبوبیت عینک آفتابی امین حیایی چیست ؟

عینک آفتابی مردانه - عینک آفتابی اصل

در خرید عینک آفتابی اصل به چه مواردی توجه کنیم

قدرت محافظت از چشم در برابر اشعه آفتاب

بدون شک مهم‌ترین نکته‌ای که زمان خرید عینک باید به آن توجه کنید توانایی عینک در حفاظت از چشمان شما در برابر اشعه‌های مضر نور خوشید است. اشعه‌های ساطع شده از سمت خورشید به دو دسته کلی اشعه ‌UVA و ‌UVB  تقسیم ‌می‌شود. اشعه‌های UVB از جمله مضر‌ترین اشعه‌های فرابنفش خورشید هستند و می‌توان گفت که از دلایل اصلی ابتلا به بیماری‌هایی همانند سرطان نیز محسوب می‌شوند.




عینک آفتابی کومو

معرفی شاخص‌های مختلف حفاظت در برابر اشعه خورشید:

شاخص حفاظت 0: این نوع عینک آفتابی فقط جنبه زیبایی دارد و هیچگونه مراقبتی از چشمان شما در برابر نور آفتاب نمی‌کند.

شاخص حفاظت درجه 1: درجه حفاظت عینک های آفتابی از چشم شما با این شاخص به میزان 50 درصد خواهد بود؛ در نتیجه این عینک‌ها برای فصول معتدل و زمانی که آفتاب ضعیف است، مناسب هستند.

شاخص حفاظت درجه 2: این عینک ها بین 50 تا 80 درصد از چشمان شما مراقبت خواهند کرد و برای فصول معتدل و آفتاب ملایم مناسب هستند.

شاخص حفاظت درجه 3: این عینک ها تا 92 درصد از چشمان شما در برابر اشعه‌های مضر محافظت خواهند کرد و برای آفتاب شدید تابستان، ساحل و اسکی مناسب هستند. عینک های دارای شاخص محافظت 3 تحت عنوان UV400 نیز شناخته می‌شوند.

شاخص حفاظت درجه 4: عینک هایی که بیش از 97 درصد از اشعه‌های مضر خورشیدی را فیلتر می‌کنند. این گروه از عینک‌ها برای کوهنوردی در ارتفاعات بالا ضروری هستند.

عینک آفتابی زنانه پروانه ای - عینک آفتابی اصل

جنس شیشه های عینک آفتابی اصل

نکته مهم پس از توجه به شاخص حفاظت عینک، شیشه های آن است. ماده‌ی بکار رفته در ساخت آنها، مشخصات فنی و حتی رنگ شیشه‌ها از جمله نکات مهم برای انتخاب صحیح و مناسب یک عینک است.

موادی که در ساخت شیشه‌ی عینک به کار می‌رود، شاید با چشم غیر مسلح یا حتی لمس ساده قابل تشخیص و شناسایی نباشد اما بدیهی است که عینک‌ها از انواع مختلفی از شیشه ساخته می‌شوند. با پیشرفت در عرصه فناوری، تولیدکنندگان موفق به ساخت شیشه‌های به مراتب سبک‌تر، محکم‌تر و به‌خصوص مقاوم‌تر در برابر ضربه و خش شده‌اند.

  • شیشه از جنس مواد معدنی: این نوع از شیشه‌ها با جدیداً کمتر در بازار یافت می‌شوند. اگر این جنس از شیشه ها برای عینک دید خوبی را ارائه دهند، از رنگ مناسبی برخوردار باشند و همزمان مقاومت بالایی را در برابر خش داشته باشند، سنگین و شکننده نیز خواهند بود؛ به همین دلیل است که به تدریج در حال کمتر شدن فروش عینک با این نوع شیشه در بازار هستیم.
  • شیشه از جنس مواد ارگانیک: این نوع از توانایی خوبی در فیلتر کردن امواج فرابنفش برخوردار است و تحت عنوان CR39 نیز نامیده می‌شود. اگرچه این مدل ممکن است در برابر خش زیاد مقاوم نباشد اما در عوض سبک‌تر بوده و در برابر ضربه از مقاومت خوبی برخوردار است که این دو ویژگی جزو کاربردهای مفید در زندگی امروزه به شمار می‌روند.
  • شیشه از جنس پلی‌کربنات: این جنس از شیشه بی‌عیب و نقص به نظر می‌رسد و امروزه بیش از پیش در ساخت عینک‌های آفتابی استفاده می‌شود و باید گفت که از مدل‌های دیگر بسیار مقاوم‌تر است؛ نازک و سبک بوده و در برابر اشعه فرابنفش نیز از چشمان محافظت خواهد کرد.
عوارض استفاده از عینک آفتابی بعد از عمل بینی

عینک آفتابی جدید مردانه - عینک آفتابی اصل

وزن عینک آفتابی

وزن عینک آفتابی نباید سنگین باشدو وزن عینک باید به صورت مساوی بین گوش ها و بینی پخش شود و عینک به سر فشار وارد نکند. مژه ها نباید با قاب یا شیشه عینک تماس داشته باشد. عینک باید روی لبه ی بینی و گوش ها قرار گیرد. در صورت متمایل شدن عینک به یک سمت ، باید تنظیمش کنید.


عینک آفتابی کومو


عینک آفتابی کومو

مشخصات فنی شیشه عینک آفتابی اصل

علاوه بر جنس شیشه عینک، گروه دیگری نیز از مشخصات مربوط به عینک حائز اهمیت هستند. مثلا فرآیندهای مختلفی که شیشه‌ها در طول ساخت خود طی می‌کنند و موجبات کیفیت عینک را فراهم خواهند کرد؛ در اینجا انواع شیشه عینک را به لحاظ مشخصات فنی مورد بررسی قرار می‌دهیم:

  • شیشه دارای قابلیت پلاریزه: با بهره‌گیری از یک فیلتر این نوع شیشه قادر است تا بازتاب های ناشی از نور خورشید را کاهش داده و در نتیجه اذیت چشم در برابر نور خورشید به کلی از بین می‌رود.
  • شیشه ضد انعکاس نور: این نوع شیشه نور خورشید را بازتاب نمی‌دهد و در نتیجه باعث دید بهتر شده و برای استفاده در مواقع رانندگی و مطالعه بسیار مناسب است.
  • شیشه ضد خش: این مدل در برابر خش مقاوم بوده و همچنین از دوام بیشتری برخوردار است؛ در نتیجه عینک شما تاریخ انقضای بلند مدتی خواهد داشت.
  • شیشه ضد لک: این نوع از شیشه هیچگاه اثری از گرد‌‌‌‌‌ وخاک، قطرات آب و یا اثر انگشت به خود نمی‌گیرد. در نتیجه تمیز نگه‌داشتن عینکی با این مدل از شیشه بسیار آسان خواهد بود.
  • شیشه ضد مه و غبار: با عینکی از این جنس شیشه دیگر نگران رفتن به محیط هایی با آب و هوای شرجی نباشید.
  • شیشه فتوکرومیک: بسته به شدت یا ضعف بودن نور، در محیط باز یا بسته، این جنس از شیشه به صورت خودکار درجه شاخص محافظت خود را هماهنگ خواهد می‌کند.
  • شیشه آینه‌ای : در بین انواع مختلف، این مدل از زیبایی بیشتری برخوردار است. وقتی از بیرون به عینک نگاه کنیم، بازتاب آینه‌ای دارد.

اعوجاج عینک را چک کنید

در برابر یک لامپ فلورسانت عینک را بالا و پایین ببرید و بررسی کنید که امواج نور دچار اعوجاج نمی شود.

عینک آفتابی رنگی - عینک آفتابی اصل

رنگ ها

همانطور که پیشتر بررسی کردیم، رنگ شیشه‌های عینک ارتباطی به کارایی آن ندارد. همین که شیشه عینک از شاخص محافظت UV400 برخوردار باشد، کفایت می‌کند. بنابراین می‌توان هنگام انتخاب عینک، رنگ‌های مختلف را مدنظر داشت· کاربرد این رنگ‌ها می‌تواند در زیباشناسی کارد داشته باشد.

عینک آفتابی شیشه دودی/سبز

این دو رنگ شیشه­، رنگ‌­های طبیعی هستند و بدون تغییر رنگ‌های محیط، از شدت نور می­‌کاهند و کنتراست بهتری ایجاد می­‌کنند. طیف­‌های تیره‌­تر این گروه رنگ، برای کاهش درخشش و نور زننده طراحی شده‌­اند تا خستگی چشم در محیط‌­های روشن‌­تر را کاهش و عمق دریافت را افزایش دهند. این رنگ شیشه برای فعالیت­‌هایی که رنگ در آن‌ها اهمیت دارد (مانند رانندگی) گزینه مناسبی است.

تاریخ انقضا عینک آفتابی ؛ 9 باور غلط درباره عینک آفتابی

عینک آفتابی اصل شیشه قهوه‌­ای

طیف رنگ قهوه‌­ای، تناژ قهوه‌­ای خنثی را از بین می‌برد و به فرد، کنتراست و عمق تصویر بیشتری ارائه می‌دهد. رنگ شیشه قهوه‌­ای ممکن است باعث اختلال در رنگ‌ها شود.

شیشه زرد عینک آفتابی، طلایی یا کهربایی

چنین شیشه­‌هایی برای کنتراست و عمق تصویر بهتر هستند اما در برابر روشنایی حفاظت کمتری ایجاد می­‌کنند. این رنگ‌ها برای نور کم تا متوسط مناسب خواهد بود زیرا کنتراست را افزایش می‌­دهند. برای آب و هوای ابری یا برفی و برای اسکی، اسنوبرد و سایر ورزش‌­های برفی گزینه مناسبی به شمار می‌روند.


عینک آفتابی کومو


عینک آفتابی شیشه رز/ قرمز آتشین

این رنگ‌ها در نور کم، رزولوشن تصویر بسیار خوبی ارائه می‌دهند و در عین حال، کنتراست تصویر هم افزایش پیدا می­‌کند. در اصل این رنگ شیشه­‌ عینک، رنگ نامشخص آبی انتهای طیف رنگ‌ها را بلوکه می‌­کنند و انتخاب خوبی برای اکثر ورزش­‌ها و فعالیت‌­ها به شمار می‌روند. عینکی که شیشه‌­اش رنگ رز داشته باشد را می‌­توان برای زمان‌های طولانی استفاده کرد زیرا در طول زمان، چشم را خیلی کم خسته می‌­کنند.

عینک آفتابی شیشه آبی/ بنفش

این شیشه­‌ها عمدتا برای مقاصد زیبایی پوشیده می­‌شوند و ارزش کارکردی چندانی ندارند. دقت داشته باشید که این رنگ‌ها با رنگ آبی یا بنفش کروم، تفاوت بسیار زیادی دارند، زیرا آبی و بنفش کروم بسیار کاربردی و مفید هستند.

عینک آفتابی گرد زنانه - عینک آفتابی اصل

اندازه عینک

در زمان خرید عینک باید با توجه به اندازه‌ی صورت‌تان عینکی انتخاب کنید چشم‌ها و پوست اطراف آن را به خوبی پوشش دهد. عینک بیش از حد کوچک نمی‌تواند از چشم شما در مقابل اشعه‌های مضر نور خورشید به خوبی محافظت کند و ممکن است در بلند مدت باعث ایجاد چروک در اطراف چشم شما شود.

عینک باید بتواند تمام ناحیه چشم و زیر ابرو را پوشش دهد، همچنین دسته‌ی آن باید با محوی باشد که اجازه ورود اشعه خورشید از کناره‌ها را ندهد.  شیشه‌ی عینک‌ها به طور متوسط طولی برابر 40 تا 62 میلیمتر دارند که اندازه‌ای استاندارد برای عینک‌ها محسوب می‌شود.

نحوه اندازه‌­گیری صورت

اندازه‌­گیری ابعاد صورت به شما کمک خواهد کرد تا درباره شکل و سایز صورت خود مطمئن شوید. برای این کار باید جلوی آیینه بایستید و مراحل زیر را طی کنید:

1- از این استخوان گونه تا آن استخوان گونه را اندازه بگیرید. ته متر اندازه گیری را زیر چشمان، جاییکه برجستگی گونه قرار دارد، بگذارید. و تا استخوان گونه سمت دیگر صورت متر را ببرید و اندازه بگیرید.

2- خط فک را اندازه گیری کنید. در زیر گوش‌ها، انتهای استخوان فک را پیدا کنید. از پایین صورت، متر را عبور دهید و به سمت استخوان فک سمت دیگر ببرید و اندازه را یادداشت کنید.

3- طول صورت را اندازه بگیرید. از مرکز خط رویش مو مستقیما به سمت پایین صورت بیایید. از روی بینی عبور کنید و به انتهای چانه برسید.

4- به اندازه‌­هایی که گرفته‌­اید توجه کنید و آنها را با یکدیگر مقایسه کنید تا شکل صورت خود را طبق توضیحات زیر پیدا کنید.

عینک آفتابی پلنگی - عینک آفتابی اصل

دسته های عینک (فریم)

بعد از اینکه در مورد انتخاب شیشه‌های عینک خود مطمئن شدیم، نوبت به انتخاب فریم عینک می‌رسد. در این خصوص به مهمترین موضوعی که باید توجه کرد، مواد استفاده شده برای ساخت فریم است، چرا که این موضوع تاثیر مستقیم در مقاومت، استحکام و سبکی عینک شما دارد.

نحوه تشخیص فرم صورت برای خرید عینک طبی و آفتابی

مواد استفاده شده در ساخت فریم ها عینک آفتابی اصل

فلز: تیتانیوم، آلومینیوم، فیبر کربن و بسیاری فلزات دیگر در ساخت فریم عینک‌ها به کار می روند. فریم‌ها از جنس فلز از استحکام خوب و سبکی مناسبی برخوردار هستند، زنگ نمی‌زنند و در برابر آب نیز مقاوم اند. فریم‌هایی از این جنس قیمت بالایی هم دارند.

چوب: انتخاب فریم عینک از جنس چوب بسیار به نفع محیط زیست خواهد بود و این روزها طرفداران زیادی هم دارد. استفاده از چوب در ساخت فریم عینک نه تنها به آلایندگی‌ها اضافه نمی‌کند بلکه ایده‌ی نوینی در صنعت مد عینک‌های آفتابی نیز است؛ محدودیت رنگ نیز نخواهد داشت و به رنگ‌های مختلف در خواهد آمد.

پلاستیک: مدل رایج و کلاسیک برای فریم عینک‌های آفتابی. پلاستیک به خاطر تنوع رنگ و قیمت مناسب‌اش از طرفداران زیادی برخوردار است که البته باید در نظر داشته باشید که خیلی مقاومت بالایی ندارد.

اما یک نوع پلاستیک لوکس‌تر هم وجود دارد که استحکام بیشتری داشته و با محیط زیست سازگار است. البته این نکته را باید در مورد این نوع فریم دانست که به دلیل صرف وقت بیشتر در ساخت این نوع پلاستیک، قیمت بالاتری هم دارد.

چه رنگی از عینک آفتابی را انتخاب کنیم ؟

رنگ‌های شیشه‌های عینک تصادفی انتخاب نمی‌شوند. درباره‌ی فریم عینک‌ها نیز توصیه می‌شود ( به جز فریم فلزی) رنگی را انتخاب کنید که با رنگ پوست شما در تضاد بوده یا اینکه هماهنگ با رنگ موهای شما باشد.

این نکات نباید سرسری گرفته شوند، چراکه باعث می‌شود سبک و سلیقه‌ی شخصی شما در ظاهر شما پدیدار باشد. شیشه‌های رنگی برای عینک های آفتابی جدا از تاثیرات بخصوص خودشان، برای جذاب تر کردن نگاه نیز بی نتیجه نیستند. به این ترتیب اگر بخواهیم از انتخاب‌های کلاسیک مثل مشکی یا خاکستری فاصله بگیریم، می‌توان با توجه به رنگ چشم به گزینه‌های زیر فکر کرد:

  • عینک با شیشه‌های طیف نارنجی مناسب برای افرادی با چشم‌های آبی
  • شیشه‌های قهوه‌ای رنگ برای افراد با چشمان سبز
  • شیشه‌های طیف رنگ بنفش برای افراد با رنگ چشم قهوه‌ای

عینک آفتابی ویفری - عینک آفتابی اصل

چه مدلی را انتخاب کنیم ؟

گویی استفاده از عینک آفتابی جسارت بیشتری به ما می‌بخشد. مدل و فرم عینک بستگی به سلیقه ی هر فرد دارد به خصوص که امروزه انواع بسیار مختلفی در بازار وجود دارد: فریم دایره شکل، مربعی، مستطیل، بیضی شکل، با فرم کشیده، به شکل پروانه، کاملا گرد و یا عینکی که فریم آن نیمی از شیشه هایش را پوشانده است.

اگر به دنبال نکته‌ی طلایی برای انتخاب فرم هندسی عینک خود هستید، به شما توصیه می‌کنیم فرم عینکی که انتخاب می‌کنید به منظور جلوه بهتر در تضاد با فرم صورتتان باشد؛ البته این فقط یک توصیه است و یک قانون نیست، بنابراین شما می‌توانید مدلی را که از همه بیشتر به شما می‌آید انتخاب کنید.

انواع فریم عینک کائوچویی | ویژگی های منحصر به فرد هر کدام

اما توصیه‌های دیگری وجود دارد که برای زیبایی و همچنین راحتی هنگام استفاده نباید نادیده گرفته شوند:

  1. از عینک‌هایی که لبه‌های پایینی آنها روی گونه‌ها قرار می‌گیرد، استفاده نکنید.
  2. از عینک‌های آفتابی خیلی کوچک که ممکن است با دسته‌های خودش شقیقه های شما را اذیت کند، استفاده نکنید.
  3. اگر عینک شما ابروهایتان را کاملا پنهان می‌کنند، پس یعنی عینک شما بیش از حد بزرگ است؛ بهتر است انتخاب خود را تغییر بدهید.
  4. همچنین اگر گوشه قاب عینک شما از محیط صورت شما بیرون بزند، باز هم به این معنی است که عینک بزرگی انتخاب کرده‌اید و بهتر است که مدل متناسب‌تری را برگزینید.

چگونه می‌توان عینک آفتابی اصل را شناسایی کرد ؟

در این قسمت نکات کلیدی در تشخیص عینک آفتابی اصل را برای شما بیان می‌کنیم.

عینک لوکس زنانه - عینک آفتابی اصل

برچسب شماره مدل عینک

این برچسب شماره مدل، نوع لنز و عرض لنز را نشان می‌دهد. این شماره روی جعبه باید با اطلاعات چاپ‌شده روی پل و بازوهای عینک مطابقت داشته باشد.

کاغذ معرفی عینک

یک کاغذ معرفی کوچک با تمام وسایل جانبی در کنار عینک آفتابی اصلی وجود دارد. به کیفیت کاغذ به‌خوبی توجه کنید. در این کاغذ محتوای خوبی با اطلاعات مربوط به عینک آفتابی وجود دارد. در چاپ نباید هیچ‌گونه اشتباه دستوری، املایی و حروف نویسی وجود داشته باشد.

لاستیک روی گوش و قطعات بینی

به یاد داشته باشید که محصولات معتبر هرگز کیفیت را تحت تأثیر قرار نمی‌دهند. لاستیک عینک باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد. آن‌ها باید انعطاف‌پذیر اما بادوام باشند و احساس شکنندگی، لغزندگی و یا جدا شدن آسان نداشته باشند.

بعضی‌ها به‌اشتباه فکر می‌کنند استفاده از عینک آفتابی فقط مخصوص تابستان است اما باید این نکته را مدنظر قرار بدهید که اشعه‌ مضر موجود در نور خورشید همیشه وجود دارد پس استفاده از عینک آفتابی محدود به فصل خاصی از سال نمی‌شود.

ویژگی‌های لنز

یکی از معدود اصطلاحاتی که اکثر مردم در مورد عینک آفتابی می‌شناسند اشعه ماورا بنفش است؛ یعنی تابشی که از خورشید می‌آید و به چشم ما آسیب می‌زند. امروزه تقریباً همه عینک‌های آفتابی از اشعه ماورا بنفش محافظت کامل می‌کنند، اما آنچه در مورد عینک آفتابی خود باید دنبال آن باشید شاخص محافظت خوانده می‌شود که از صفر به چهار درجه‌بندی می‌شود.

شاخص محافظت به توانایی فیلتر کردن لنز اشاره دارد و نشان می‌دهد که لنزهای آفتابی چه مقدار نور را از خود عبور می‌دهند. درجه صفر یک لنز واضح یا کمرنگ 80-100 درصد است، درحالی‌که درجه چهار برای یک لنز بسیار تاریک است که فقط 3-8 درصد نور را از خود عبور می‌دهد.

عینک آفتابی اصل را از شرکت های معتبر خریدداری کنید

اگر می خواهید خرید آنلاین عینک آفتابی داشته باشید، عینک خود را از شرکت های معتبر خریدداری کنید تا عینک تقلبی به شما ارائه نکنند. برخی شرکت ها برای مشتری عینک آفتابی مورد نظر خود را می فرستند و او می تواند قبل از آن که عینک را بخرد آن را به معنای واقعی کلمه تست کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *