گران ترین عینک آفتابی دنیا
عینک آفتابی

گران ترین عینک آفتابی دنیا را چه برند هایی تولید می کنند ؟

گران ترین عینک آفتابی دنیا را چه برند هایی تولید می کنند؟ این عینک های گران قیمت چه ویژگی هایی دارند که آنها را نسبت به سایر برند ها بی رقیب کرده است؟ در این مقاله از کومولایف به بررسی گران ترین برند های عینک آفتابی دنیا پرداخته ایم.

گران ترین عینک آفتابی های دنیا

عینک آفتابی برند کارتیر (Cartier Paris )، گران ترین عینک آفتابی دنیا

cartier paris sunglasses - گران ترین عینک آفتابی دنیا

همانطور که میدانید بیشتر عینک های آفتابی از جنس فلز، تیتانیوم یا پلاستیک و استات ساخته میشوند. اکسسوری عینک کارتیر (cartier glasses) که در صدر لیست گرانترین عینک های دنیا قرار دارد از طلای خالص ۱۸ عیار تولید شده است که دلیل قیمت بالای آن میباشد. ارزش این عینک گران قیمت ۲۵۰۰۰ دلار است. احتمالا با خود بگویید که با این پول میتوان یک ماشین کوچک خرید و یا به یک تعطیلات لوکس رفت!

اگر ترجیح میدهید ثروت خود را به نمایش بگذارید، این قاب های عینک کارتیه، ممکن است برای شما مناسب باشد. در اطراف فریم های این عینک، به تعداد ۱۸۸ الماس وجود دارد که برابر با ۷. ۵ قیراط است. فریم های مشکی به استایل وینتیج یادآور سبک مد دهه ۸۰ میباشد. برای آشنایی با انواع استایل ها، این مقاله را مشاهده بفرمایید.

عینک برند لوگانو (Lugano)

lugano sunglasses - گران ترین عینک آفتابی دنیا

این عینک آفتابی با شکوه و با کیفیت با فریم طلایی و لنزهای صورتی دارای الماس صورتی مشابه ۲. ۸۵ قیراطی است. نسخه پلنگی این کار با الماس های زرد و سیاه، ۳. ۵۹ قیراط را ارائه میدهد! عینک برند لوگانو ( Lugano ) ۲۷۰۰۰ دلار ارزش دارند. کیفیت بی نظیر الماس ها با تراشی فوق العاده و ساختی بی نظیر، آنها را در دسته عینک های از حد متوسط بالاتر قرار میدهد.


عینک آفتابی کومو


اکسسوری عینک لوگانو تلاش زیادی میکند تا بزرگترین، کمیاب ترین و منحصر به فرد ترین سنگ ها را برای طرح های برتر خود ایجاد کند. آنها در جامعه بین‌المللی جواهرات جایگاه مورد احترامی را کسب کرده اند. طراحان چیره دست این مدل از عینک، قطعات را با دقت و مهارت زیادی خلق میکنند.

عینک آفتابی گلد وود (Gold & Wood)، گران ترین عینک آفتابی دنیا

gold & wood glasses - گران ترین عینک آفتابی دنیا

این مدل از عینک آفتابی از طلا و چوب ساخته شده است. سازنده عینک آفتابی گلد وود (Gold & Wood) از موادی، از جمله چوب گرانبها و الیاف کربن استفاده کرده است. قاب های طلا و چوب با سبک بسیار منحصربه فرد خود، مورد استقبال قرار گرفته اند.

برای هر رنگ مو عینک آفتابی خاص خودش رو انتخاب کن !

عینک آفتابی بولگاری ( Bvlgari )

Bvlgari - گران ترین عینک آفتابی دنیا

این فریم عینک آقتابی از برند معروف Bulgari با طلای سفید 18 عیار ساخته و در فریم اون از الماس و یاقوت کبود استفاده شده و از نظر زیبایی شناسی یک عینک بی نظیر به حساب می آد.

نکته مهمی که در این عینک وجود داره اینه که میزان کمتری در اون طلا و جواهر وجود داره و شما هزینه بیشتری بابت خاص بود طراحی این عینک می پردازید. قیمت این عینک برای شما در ایران حداقل 370 میلیون تومان تموم می شه.

عینک آفتابی لاکچریتور (luxuriator)، گران ترین عینک آفتابی دنیا

luxuriator - گران ترین عینک آفتابی دنیا

شرکت فرانکو که اکنون در لس آنجلس واقع شده است، در ابتدا کار خود را در ایالات متحده و با ساخت کیف دستی، کیف موبایل و چمدان چرم کروکدیل شروع کرد. یک روز طراح این شرکت ایده ساخت یک عینک آفتابی را داشت و سپس مجموعه (Luxuriator glasses) را در سال ۲۰۰۴ ایجاد کرد. البته استفاده از چرم کروکودیل برخلاف آرمان های مد سبز یا مد پایدار است.


عینک آفتابی کومو


عینک آفتابی کومو

عینک آفتابی الماس دست ساز او با الماس سنگ فرش یا میکرو سنگفرش در قاب فلزی طلا یا سفید قرار داده شده است. همچنین فرانکو نسخه های میناکاری و حکاکی شده را این عینک ها را ارائه میدهد. این قطعه منحصر به فرد در دو سبک ارائه میشود. “Uno” که یک پل منفرد از الماس را عرضه میکند و “Duo” که با یک پل دوبل از الماس ارائه میشود. شما میتوانید شکل و رنگ لنز خود را انتخاب کنید و حتی نسخه خود را اضافه کنید. پوشش های لنز این عینک میتوانند شامل ضد انعکاس، فلاش آینه ای، پوشش فتوکراماتیک و پلاریزاسیون باشند.

عینک آفتابی پلاتین بنتلی

عینک آفتابی پلاتین بنتلی - گران ترین عینک آفتابی دنیا

این عینک آفتابی توسط خودرو ساز مطرح – بنتلی – طراحی و ساخته شده است و به عنوان یک عینک آفتابی فوق العاده ظریف به شمار می رود. قیمت این عینک آفتابی 45 هزار دلار می باشد.

عینک مارک شیلس (Shiels Emerald Sunglasses)

Shiels Emerald Sunglasses - گران ترین عینک آفتابی دنیا

شرکت جواهرسازی شیلز (Shiels) در کشور استرالیا که محل زندگی کوآلاها و کانگورو ها است، قرار دارد. این شرکت پنج سال زمان برد تا منحصر به فردترین زمردها را تهیه کند و سه ماه برای جلا و برش دادن آنها وقت صرف کند. مدیر این شرکت اظهار کرد که این قطعه بسیار خاص، از نرو امپراطور روم الهام گرفته شده است.

10 روش طبیعی برای از بین بردن جای عینک روی بینی

طبق تاریخ، امپراطور عجیب و غریب نرو، نه تنها در خانه ای زندگی میکرد که در حین حرکت خورشید را به تصویر میکشید، همچنین او از نبردهای گلادیاتور ها با سنگ های قیمتی سبز دیدن میکرد. این رنگ باعث میشود کمتر بیمار شوید. زمانی که این مدل از عینک در سال ۲۰۱۱ برای فروش عرضه شد، چندین ستاره مشهور و سوپر استار علاقه نشان دادند. لنز این عینک ها از زمرد اصل و فریم های آن از طلا و با یک ظرافت خاصی طراحی شده است.

قیمت این اکسسوری عینک ۲۰۰ هزار. دلار میباشد به همین دلیل در لیست گران ترین عینک دنیا قرار گرفته است.

عینک دولچه گابانا (Dolce & Gabbana) گران ترین عینک آفتابی دنیا

dolce & gabbana sunglasses - گران ترین عینک آفتابی دنیا

اکسسوری عینک آفتابی بی نظیر Arise Collective DG2027B با بهترین مواد ساخته شده است. قاب یا همان فریم این عینک از فلزی کلاسیک و مارک حک شده (D&G) از الماس میباشد. در حالی که لنزها از شیشه ای با دوام و درجه یک قهوه ای رنگ با محافظ UVساخته شده اند. همچنین بدنه آن به رنگ قهوه ای کهربایی است و برای ساخت آن از طلا بهره گرفته اند.




قیمت این عینک ۳۸۳ هزار دلار آمریکا است و بیشتر توسط افراد مشهور و ثروتمند جامعه استفاده میشود. شرکت لوکس D&G در سال ۱۹۸۵ راه اندازی شد. شرکت دولچه گابانا (Dolce & Gabbana sunglasses) با طراحی ظریف این عینک ها در کنار سایر اکسسوری های لوکس و بی نظیر باعث شد تا مورد استقبال بسیاری از افراد قرار بگیرد.

عینک آفتابی چوپارد (Chopard)

chopard sunglasses - گران ترین عینک آفتابی دنیا

طراح مشهور عینک آفتابی De Rigo، این شاهکار را برای خانه جواهرات سوئیسی چوپارد خلق کرد. این عینک بی نظیر برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ و در دبی به نمایش گذاشته شد. ویژگی منحصر به فرد این طرح عینک، تکنیک تخصصی است که الماس های درخشان در آن بسیار نزدیک به هم قرار گرفته اند.

لوگوی محبوب C بر روی قاب عینک حک شده است. عینک چوپارد (Chopard) یک برند معتبر است و کیفیت آن باعث جذب افرادی مانند التون جان، گوئینت پالترو و بسیاری از افراد مشهور و برجسته دیگر شده است. این عینک آفتابی فوق العاده بی نظیر چیزی حدود ۴۰۰ هزار دلار ارزش دارد. یکی از صاحبان عنوان گران ترین عینک دنیا به این مدل اختصاص دارد.

clic gold sunglasses گران ترین عینک آفتابی دنیا

clic gold sunglasses - گران ترین عینک آفتابی دنیا

عینک آفتابی CliC Gold هجده عیار اسپورت در لیست گران ترین عینک ها و در جایگاه پنجم قرار دارد. این برند محبوب، در ساخت گران ترین عینک مطالعه در سراسر جهان محبوب است.

محبوب ترین مدل های عینک آفتابی دخترانه و زنانه 2023

همچنین این مارک تجاری با همکاری و کمک هیو پاور هم اکنون یکی از گران ترین عینک های آفتابی ورزشی دنیا را عرضه کرده است. همانطور که از نام این عینک مشخص است، این اکسسوری بی نظیر و ممتاز با طراحی منحصر به فرد خود از طلای ۱۸ عیار ایجاد شده است. لنزهای پشتی این عینک با پوشش ضد انعکاس Super ET Carl Zeiss عرضه میشوند. قیمت این اکسسوری برچسب دار، چیزی حدود ۷۵ هزار است.

عینک آفتابی دیپلمات

عینک آفتابی دیپلمات - گران ترین عینک آفتابی دنیا

پس از بنتلی، شرکت خودروسازی ماباخ آلمان نیز صاحب یکی از گران ترین عینک آفتابی های جهان است. این عینک آفتابی با استفاده از طلای 18 عیار و 147 الماس ساخته شده است و قیمت 60 هزار دلاری دارد.

مهمترین مزایای استفاده از عینک آفتابی

استفاده از عینک آفتابی در روزهای پُرنور تابستان یا حتی در روزهای برفی، اهمیت بسیاری برای حفظ سلامت چشمان ما دارد.

در نظر عموم مردم، مهمترین وظیفه عینک آفتابی محافظت از چشمان ما در برابر آسیب‌های اشعه ماوراءبنفش خورشید و همین‌طور تابش نور خورشید است، در حالی‌که فواید استفاده از عینک آفتابی در طولانی مدت بسیار فراتر از این موارد خواهد بود.

  • خستگی چشم‌ها و دوبینی را کاهش می‌دهد.
  • از تخریب ماکولا پیشگیری می‌کند (ماکولا در پشت چشم و در میانه شبکیه قرار گرفته، سلول‌های عصبی ماکولا به تشخیص رنگ‌ها کمک می‌کنند).
  • از بروز ناخنک چشم و آب‌ مروارید جلوگیری می‌کند.
  • خشکی چشم‌ها را به حداقل ممکن می‌رساند.
  • از آفتاب‌سوختگی چشم‌ها پیشگیری می‌کند.
  • از بروز برف‌کوری در روزهای برفی زمستان جلوگیری می‌کند.
  • از چشمان ما در برابر گرد و غبار و دیگر ذرات معلق در هوا محافظت می‌کند.

روش های تشخیص عینک اصل از تقلبی

بررسی لوگوی برند عینک آفتابی

از ساده‌ترین راه‌هایی که می‌توانید عینک آفتابی فیک را از اصل آن تشخیص دهید، بررسی لوگوی برند است. برندهای شناخته شده اکثراً لوگوی برند خود را روی شیشه، دسته یا بخشی از دسته که روی گوش قرار می‌گیرد حک می‌کنند. حال اگر شما عینک آفتابی را انتخاب کردید که نوشتهٔ لوگوی آن غلط املایی داشت یا با برند اصلی متفاوت بود، باید متوجه شوید که با یک عینک آفتابی تقلبی سروکار دارید. همچنین گاهی اوقات، برخی از برندها حرف اول برند خود را روی شیشه عینک می‌نویسند. در چنین موقعیتی با ناخن روی حرف نوشته شده بکشید، سپس اگر حرف نوشته شده پاک شد، باید متوجه شوید که عینک آفتابی تقلبی است.

عینک آفتابی ارزان نخر اگر چشم هایت را دوست داری !

بررسی شماره مدل عینک آفتابی

هر مدل عینک آفتابی از یک برند، شماره‌ای دارد و این شماره در تمام دنیا برای آن مدل یکسان است و ربطی ندارد که شما عینک آفتابی را از کجا تهیه می‌کنید. بنابراین پیش از خرید این محصول، شمارهٔ مدل عینک موردنظر را از سایت تولیدکننده عینک بیابید و یادداشت کنید و زمانی که در حال خرید عینک آفتابی هستید، شمارهٔ عینک را با شمارهٔ اصلی مقایسه کنید و درصورت عدم وجود مغایرت، عینک آفتابی اصل را بخرید. توجه داشته باشید شماره مدل معمولاً روی دستهٔ عینک نوشته می‌شود.

خرید از یک فروشگاه معتبر

اگر شما یک فروشگاه معتبر را برای خرید عینک آفتابی انتخاب کنید، به‌احتمال‌زیاد یک عینک آفتابی اصل در اختیارتان قرار خواهد گرفت، زیرا سایت‌های اینترنتی و فروشگاه‌های معتبر، با فروش جنس فیک اعتبار خود را خراب نمی‌کنند. بنابراین انتخاب یک فروشگاه معتبر اهمیت بالایی دارد. حال اگر شما تصمیم به خرید عینک آفتابی را دارید، کومولایف یک انتخاب مناسب و مطمئن خواهد بود.

خرید عینک آفتابی اصل - گران ترین عینک آفتابی دنیا

بررسی دفترچه و شناسنامه عینک آفتابی

معمولاً عینک‌های اصل دارای یک دفترچه یا شناسنامه اصالت هستند. در این نوع از دفترچه‌ها اطلاعات دقیقی دربارهٔ عینک و هرآنچه باید بدانید، مانند مقاومت عینک در برابر اشعه ماوراءبنفش، جنس فریم، مقدار خش‌پذیری لنز و … ذکر شده است. حال اگر شما نتوانستید با روش‌های فوق از اصل بودن عینک آفتابی مطمئن شوید، می‌توانید با بررسی شناسنامه عینک به این اطمینان برسید.

بررسی مقاومت عینک آفتابی در برابر اشعه‌های مضر

از دیگر راه‌های تشخیص عینک آفتابی اصل با فیک، بررسی مقاومت عدسی یا لنز عینک در برابر اشعه ماوراءبنفش است. عینک اصل به‌گونه‌ای طراحی می‌شود که لنز یا عدسی آن نسبت به دو طیف اشعه خورشید، یعنی UVA و UVB مقاوم باشد و بتواند این اشعه‌ها را پیش از رسیدن به چشم جذب کند. بررسی این موضوع با دستگاه فتومتر که داخل تمامی عینک‌فروشی‌ها است انجام خواهد شد.

بررسی بسته‌بندی عینک آفتابی

یک عینک آفتابی اصل، درون یک جعبه مخصوص که برند عینک نیز روی آن ثبت شده است قرار می‌گیرد. در پایین جعبه عینک نیز یک بارکد و برچسب دیده خواهد شد که مربوط به اطلاعات کارخانه تولیدکننده عینک است. از دیگر مواردی که داخل جعبه عینک قرار می‌گیرد، می‌توان به دفترچه محصول، برگهٔ مربوط به توضیحات عینک و برگه ضمانت اشاره کرد. حال اگر شما در زمان خرید با یک عینک بدون بسته‌بندی یا بسته‌بندی نامناسب و نامرتب مواجه شدید، باید دریابید که انتخاب شما یک عینک آفتابی فیک است.

کدام رنگ فریم عینک آفتابی مناسب شماست ؟

بررسی کیفیت فریم عینک آفتابی

بسیاری از افراد گمان می‌کنند که فریم پلاستیکی نشان‌دهنده فیک بودن عینک است، اما باید متذکر شد این چنین نیست و بسیاری از برندهای اصل نیز از فریم پلاستیکی استفاده می‌کنند. نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید، این است که فریم عینک ظرافت کافی را داشته باشد و مشخص باشد که در زمان ساخت آن دقت خاصی در مراحل به کار رفته است. برای مثال اگر شما در فریم عینک با نشانه‌هایی چون خط‌وخش، جای جوش، موج و تاب یا مواردی این‌چنینی مواجه شدید، باید به فیک بودن عینک شک کنید و بررسی‌های خود را به‌شکل کامل‌تری ادامه دهید.

بررسی کیفیت نوری

زمانی که شما یک عینک آفتابی فیک را روی چشم‌های خود قرار می‌دهید، ابتدا همه‌چیز و همه‌جا را واضح خواهید دید، اما پس از گذشت چند ساعت متوجه خستگی چشم‌های خود خواهید شد. این موضوع احتمالاً به این دلیل خواهد بود که در تولید لنز عینک مواد خوبی استفاده نشده است. همچنین احتمال دیگری که وجود دارد، تکان خوردن لنزها در عینک است، بنابراین آن‌ها به‌شکل درست سرجای خود قرار نخواهند گرفت و باعث اذیت چشم‌ها خواهند شد. این موارد نشان‌دهندهٔ یک عینک فیک است.

بررسی پلاریزه بودن عینک آفتابی

پلاریزه بودن یک عینک آفتابی اصل باعث می‌شود که فرد در محیط‌های پرنور، محیط اطراف را به‌خوبی مشاهده کند. این ویژگی در حفظ سلامتی چشم‌ها در برابر تابش مستقیم نور خورشید در روزهای تابستان، محیط‌های بیابانی و حتی روزهای برفی مؤثر است، زیرا تابش نور را با زاویه‌ای متفاوت دفع می‌کند و باعث می‌شود فرد بتواند دید واضحی نسبت به محیط داشته باشد. از ساده‌ترین راه‌ها برای بررسی پلاریزه بودن عینک آفتابی این است که لنز عینک را مقابل صفحه نمایش روشن گوشی موبایل بگیرید و سپس آن را با زاویهٔ 60 درجه بچرخانید. حال اگر عینک آفتابی اصل باشد، لنزهای عینک تیره خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *