شیوه نامه خدمات گارانتی کومولایف

عمومی

خدمات گارانتی متوجه محصولاتی است که به تازگی از وبسایت کومولایف، نمایندگی‌های کومولایف و یا سایر خرده‌فروشی های تایید شده توسط کومولایف خریداری شده باشند.

تمامی محصولات دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا بوده و به مدت یک سال از زمان خرید، به موجب بند‌ها و شرایط این ضمانت نامه، در برابر نقائص مربوط به مواد بکارگرفته شده در ساخت محصول و یا ایرادات احتمالی برآمده از فرایند ساخت، دارای خدمات گارانتی خواهند بود.

ارائه اطلاعات مربوط به خرید ثبت شده در وبسایت کومولایف و یا هر یک از نمایندگی‌های کومولایف و یا هر یک از خرده‌فروشان تایید شده توسط کومولایف (شامل نام و نام خانوادگی خریدار، تاریخ خرید، محل خرید و نام مدل) الزامی و بر عهده مشتری می‌باشد تا امکان بررسی ادعای مطرح شده فراهم گردد. به منظور بررسی مشکل احتمالی، تمام محصولات باید با همان وضعیتی که در زمان خرید از فروشگاه خارج شده‌اند به کومولایف بازگردند، به این معنی که هر گونه تغییر، دستکاری و یا باز و بست غیر‌اصولی محصول، ادعای مطرح شده را از درجه اعتبار ساقط خواهد کرد.

بهترین مسیر برای ارسال اطلاعات جهت بررسی، نخست پیگیری حضوری و یا غیرحضوری با شعبه مربوطه (از طریق تلفن و یا دایرکت به صفحه شعبه مربوطه در اینستاگرام) و یا در صورت نیاز تکمیل فرم تماس در وبسایت کومولایف و همچنین ارسال دایرکت به صفحه کومولایف در اینستاگرام خواهد بود.

ساعت مچی

خدمات گارانتی کومولایف مربوط به ساعت مچی، موارد ذیل را در بر نمی‌گیرد:

  • تمام شدن باتری
  • استهلاک طبیعی و تدریجی احتمالی در قاب، شیشه و آبکاری ساعت مچی که نتیجه استفاده طولانی مدت از هر وسیله‌ای است.
  • خرابی ناشی از استفاده نامناسب، بی‌دقتی در نگهداری، ضربات، تصادفات، گم شدن، سرقت و استهلاک طبیعی
  • تغییر رنگ و رنگ‌رفتگی در هر یک از اجزاء ساعت مچی‌های با رنگ‌های روشن
  • آسیب به بند، ناشی از باز و بست مکرر و روزانه (به عنوان مثال ناشی از کشیدگی بند و اثر سگک بر روی بند در محل باز و بست و …)
  • مدل‌های شو-روم و سمپل‌ها

خدمات گارانتی کومولایف موارد ذیل را در بر می‌گیرد:

  • افتادن عقربه‌ها (بدون وارد آمدن ضربه شدید)
  • ریختن علائم و نشانگر‌های داخل صفحه (بدون وارد آمدن ضربه شدید)
  • مشکلات ساختار داخلی مربوط به زمان‌سنجی ساعت
  • تمام شدن باتری در 12 ماه نخست پس از تاریخ خرید

لازم به یادآوری است خدمات گارانتی کومولایف شامل مواردی که ساعت مچی به علت تصادف و ضربه شدید، بی‌دقتی در نگهداری، تعمیر و دستکاری غیر اصولی دچار مشکل شده باشد و یا هر عاملی خارج از نقص‌های مربوط به مواد بکارگرفته شده و ایرادات مربوط به فرایند ساخت، نخواهد شد.

فریم عینک

خدمات گارانتی ارائه شده توسط کومولایف مربوط به عینک آفتابی و عینک طبی، به مدت یک سال، نقائص ناشی از مواد بکارگرفته شده در ساخت و ایرادات ناشی از فرآیند ساخت را پوشش می‌دهد. انتظار است که عینک آفتابی‌ها تحت استفاده درست و اصولی کاربر، عملکرد طبیعی خود را حفظ کنند.

خدمات گارانتی کومولایف موارد ذیل را در بر نمی‌گیرد:

  • خط و خش بر روی لنزها ناشی از استفاده غیر‌اصولی و اعمال مواد شیمیایی غیر‌مناسب بر روی عدسی و یا در برخورد با سطوح زبر و اجسام تیز
  • شکستگی در فریم و یا دسته ها
  • رنگ رفتگی و ساییدگی تدریجی رنگ فریم ناشی از استفاده روزانه

همچنین خدمات گارانتی کومولایف صدمات ناشی از عوامل خارجی چون موارد زیر را پوشش نمی‌دهد:

  • استفاده نامناسب کاربر
  • بی‌دقتی در نگهداری
  • تصادفات، ضربات و گم شدن
  • مدل های شو-روم و سمپل‌های فروخته شده

در نظر داشته باشید که آثار استهلاک تدریجی پیامد طبیعی استفاده از هر محصولی است و بسته به سبک زندگی و میزان دقت افراد در رعایت نحوه استفاده اصولی از محصول و همچنین عواملی فردی چون میزان تعریق و چربی پوست و همچنین میزان استفاده از محصولات مراقبتی پوست و محصولات آرایشی بهداشتی و عوامل متغیر دیگر می‌تواند فرد به فرد متفاوت باشد.

کوله پشتی

خدمات گارانتی ارائه شده توسط کومولایف مربوط به کوله پشتی، به مدت یک سال، نقائص ناشی از مواد بکارگرفته شده در ساخت و ایرادات ناشی از فرآیند ساخت را پوشش می‌دهد.

نحوه حل و فصل و جابجایی محصول پس از احراز شرایط لازم برای استفاده از خدمات گارانتی کومولایف

زمانی که یک محصول شرایط لازم برای استفاده از خدمات گارانتی کومولایف را احراز کند، در مرحله اول به منظور حل مشکل، پیشنهاد تعمیر مطرح خواهد شد. اگر مشکل با تعمیر قابل رفع نباشد، به شما پیشنهاد تعویض محصول داده خواهد شد. نخست سعی خواهد شد تا دقیقا همان محصول برای شما جایگزین شود. اگر این امکان فراهم نبود (مثلا به علت موجود نبودن محصول در لحظه حل و فصل موضوع)، شما می توانید محصول را با محصول دیگری، ابتدا در همان سری و ترجیحا در همان سطح قیمتی تعویض نمایید. در صورتی که این امکان نیز به دلائلی فراهم نبود، با هماهنگی و مشورت با دفتر مرکزی موضوع دنبال خواهد شد و نتیجه نهایی در هماهنگی با کاربر، نهایی شده و تصمیم نهایی اخذ خواهد شد.

درباره باز پس دادن و یا تعویض محصول خریداری شده

تمام محصولات خریداری شده می‌توانند نهایتا طی 48 ساعت از زمان تحویل سفارش به مشتری، باز پس داده شده (صرفا سفارشات آنلاین در وبسایت کومولایف و سفارشات آنلاین و غیرحضوری در شعب کومولایف) و یا با محصول دیگری تعویض شوند، به شرطی که محصول بازگشت داده شده توسط خریدار بدون هیچ تغییر، تعمیر، دستکاری و آسیب در محصول یا بسته‌بندی و دقیقا به همان شکل که از فروشگاه خارج شده، به کومولایف بازگردد. زمانی که محصولی باز پس داده می‌شود، در صورت تقاضای مشتری به تعویض با مدل دیگری، موضوع بررسی می‌گردد. همچنین امکان محفوظ ماندن مبلغ پرداختی به عنوان اعتبار خرید نزد فروشگاه و یا دفتر مرکزی فراهم خواهد بود. اگر مشتری تقاضای عودت مبلغ پرداختی را داشته باشد، پس از بررسی کالای برگشت داده شده، نسبت به این امر متناسبا اقدام خواهد شد.

همچنین در بازه زمانی پروموشن ها، تعویض و مرجوعی بر روی آیتم های تخفیفی برقرار نخواهد بود. این موضوع شامل تمامی سفارشات حضوری و آنلاین خواهد بود. 

 


 

لازم به یادآوری است تمامی توضیحات این صفحه، در ارتباط با خرید‌های صورت پذیرفته از مجموعه کومولایف (شامل خرید آنلاین در وبسایت اصلی کومولایف و صفحه اینستاگرام کومولایف و سفارشات تلفنی) و شعب ( نمایندگی های) کومولایف (شامل خرید حضوری در محل فروشگاه و خرید غیرحضوری از طریق اینستاگرام و سفارشات تلفنی) موضوعیت داشته و خریدهای صورت پذیرفته از هر طریق دیگری بجز موارد اشاره شده، مشمول قوانین و قواعد داخلی آن مجموعه دیگر خواهد بود و مجموعه کومولایف تعهد و مسئولیتی در قبال آن موارد نخواهد داشت.

فارغ از تمام قواعد و شیوه نامه ها، که رعایت آن‌ها متضمن ایجاد یک روند روشن در رسیدگی به درخواست‌های ارسالی است، مجموعه کومولایف همواره خواهد کوشید تا به هر طریق ممکن پاسخگو و پیگیر پرسش‌ها و مشکلات احتمالی باشد و اولویت نخست حل موضوع و رضایت دوستداران و همراهان کومولایف خواهد بود.