سری komono NEXT : جدیدترین تجربه جسورانه کومونو

کومونو از ابتدای تأسیسش تا حالا تلاش کرده نوآوری و طراحی معاصر رو به قلب دنیای زیورآلات بیاره. کومونو با سبک الهام‌بخش و رنگ‌های هیجان‌انگیز و زیبایی‌شناسی پیشروی خودش در طی ده سال تونسته مرزها رو جابه‌جا کنه. سال 2009 بود که آنتون جانسنز و اَف مِیز که قبلاً اسنوبوردسوارهای حرفه‌ای بودن کومونو رو در بلژیک تأسیس کردن. کومونو سنت‌ها رو شکسته و پیشنهادهای جدیدی روی میز گذاشته. طراحی تجربه‌گرایانه رو می‌شه در همه‌ی محصولات کومونو از عینک‌های طبی و آفتابی گرفته تا ساعت‌ها و حتی عینک‌های اسکی دید. این محصولات جسور، بخشی از آینده رو به امروز ما آورده‌ن.

امروز داریم یک قدم از این هم جلوتر می‌ریم تا جای پامون رو به‌عنوان یک برند پیشتاز در جهان زیورآلات نوآورانه محکم کنیم. کومونو با افتخار KOMONO NEXT رو بهتون معرفی می‌کنه. KOMONO NEXT مجموعه تجربیات ادامه‌داریه که روی مرزهای مد در جهان زیورآلات حرکت می‌کنه و تعدادی از خلاق‌ترین استعدادهای جهان رو همراه خودش داره. ماجراجویی ما رو در سرزمین هنر تماشا و لحظه‌ها سیاحت کنید. اینجا طراحی خلاق و نوآورانه حرف اول رو می‌زنه و  ایده‌های نو جون می‌گیرن. رویکرد جسورانه‌ و آوانگاردمون با ریشه‌های آنتوِرپی‌مون همخوانه.

اینجا آینده از راه رسیده.

آفریننده‌ی همراه کومونو در مجموعه‌ی KOMONO NEXT

 

تام ایرِبوت

 

تام ایربوت یک سلبریتی‌ بلژیکیه که در حوزه‌ی مد فعاله. تام با خانه‌ی گاگا House of Gaga همکاری می‌کنه و با ساندرا آمادور یک کسب‌وکار استایلیست دونفره دارن.

تام و ساندرا از طریق آشناهای مشترک با هم آشنا شده‌ن. ساندار یکی از دستیارهای برندون مکسوِل بوده که در اون زمان به نیکلا فرمیچِتی کمک می‌کرده و نیکلا فرمیچتی هم تا سال 2012 مدیر دیزاین گاگا بوده. تام هم دستیار آنا ترِوِلیان بوده که دستیار سابق فرمیچتی بوده و به این ترتیب بالاخره تام و ساندرا به همدیگر برخورد کرده‌ن.

سال 2018 برندون مسکوِل که سرش حسابی گرمِ خط تولید پوشاکش بوده که به‌سرعت داشته بزرگ می‌شده، عملاً پرچم کار رو می‌ده دست ساندرا و تام. ساندرا و تام تا امروز بر استایل شخصی گاگا نظارت داشته‌ن.

کار نزدیک و طولانی‌مدت با گاگا باعث شده تام و ساندرا به سرعت عادت کنن. پشت هرکدوم از چهره‌های گاگا کلی کار تیمی از ساندرا و تام وجود داره. اونها در انتقال گاگا از موسیقی به صفحه‌ی تلویزیون تأثیر بسیار زیادی داشته‌ن چون موفقیت تورهای مطبوعاتی دور دنیا نیازمند تلاش فوق‌العاده زیاد و اراده‌ی قدرتمندیه.

چه قول‌هایی می‌دیم؟

 

طراحی از صفر تا صد

به هیچ وجه از تمپلیت‌ها یا طرح‌های از پیش آماده استفاده نمی‌کنیم. همه‌ی محصولات کومونو در استودیوی ما در آنتورپ طراحی می‌شه. کومونو از این مرکز خلاقیت و زیبایی‌شناسی شروع کرده و داره ذات آنتورپی‌ش رو به همه جای دنیا می‌رسونه.

 

استفاده از باکیفیت‌ترین مواد اولیه

مواد اولیه‌ی کومونو از استات‌هایی که از مواد طبیعی مثل چوب و پنبه درست شده‌ن گرفته تا باکیفیت‌ترین چرم گاو و گوساله‌ش، مسئولانه و با توجه به حساسیت‌های زیست‌محیطی به دست میان تا بهترین کیفیت رو در اختیار شما قرار بدن. ما به قیمت‌گذاری منصفانه باور داریم که یعنی محصولاتمون هم قیمت مناسبی دارن و هم می‌تونن در زمینه‌ی کیفیت با برندهای بزرگ لاکچری رقابت کنن.

 

تأثیر مثبت روی زمین و مردم

کومونو پیشتاز پیاده‌سازی طراحی نوآورانیه که نه‌فقط در دسترس همه قرار داره بلکه بادوام و موندگاره. کارهای پایدار در مدل کسب‌وکار ما نقش اساسی داره. تا امروز طیف وسیعی از مواد اولیه‌ی پایدار رو به دنیا معرفی کردیم و برای حمل‌ونقلمون قطار و کشتی رو بیشتر از همیشه جایگزین هواپیما کردیم. هدفمون اینه که تا سال 2022 دیگه فقط از موارد اولیه‌ی دوستدار محیط‌زیست استفاده کنیم، پلاستیک‌های یک‌بارمصرف رو کاملاً حذف کنیم و میزان تولید گازهای گلخانه‌ای رو در حمل‌ونقلمون به حداقل برسونیم.